هزینه نگهداری از پرخرج ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!

به گزارش کنفرانس هکا، کادیلاک و لن که لوکس ترین برندهای خودروی آمریکای شمالی به شمار می روند، پرخرج ترین خودروهای SUV به شمار می روند ولی هزینه سالانه نگهداری از این خودروها از 70 میلیون تومان فراتر نمی رود.

هزینه نگهداری از پرخرج ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!

امیرمسعود عابدین: بازار SUV و شاسی بلندها در دهه اخیر بسیار پرطرفدار شده است. با اینکه پیکاپ ها همچنان در صدر جدول پرفروش ترین ها در ایالات متحده قرار دارند، اما بخش SUV در جایگاه دوم قرار گرفته و 46 درصد از فروش خودروهای نو در سال 2023 را تشکیل می دهد. در کنار برندهای آلمانی، بعضی از خودروسازان آمریکایی مانند کادیلاک و لن می توانند هزینه های مختلفی را برای مالکین ایجاد نمایند. گران ترین خودروی آمریکایی از نظر هزینه نگهداری در سال 2024، کادیلاک اسکلید ESV است.

به گزارش خبرنگاران ، قیمت مدل پایه این شاسی بلند لوکس از 89٬890 دلار آغاز می گردد. اگر مدل پرفورمنس V را انتخاب کنید، قیمت ها بسیار بالاتر می رود و به 157٬290 دلار می رسد. اسکلید ESV با هزینه تعمیر و نگهداری سالانه 1127 دلار (معادل 73 میلیون تومان)، گران ترین وسیله نقلیه آمریکایی محسوب می گردد. با این حساب نگهداری از این خودرو کمتر از 1درصد قیمت خودرو در هر سال هزینه برمی دارد.

این خودرو بعلاوه با هزینه نگهداری 12٬938 دلار (معادل 840 میلیون تومان) برای 10 سال اول، جزو پرخرج ترین خودروهای آمریکایی به شمار میرود. پس از مدتی تحقیق، مشکل رایج و خاصی در اسکلید ESV 2024 پیدا نشد و این پرچمدار کادیلاک نسبت به مرسدس بنز، بی ام و و لندروور از کیفیت و قابلیت اطمینان بالاتری برخوردار است.

لن نویگیتور 2024 در رتبه دوم پس از اسکلید ESV واقع شده است که هزینه نگهداری و تعمیر آن 1089 دلار (معادل 70 میلیون تومان) در سال است. در حالی که این اندازه کمی کمتر از میانگین شاسی بلندهای لوکس است (1127 دلار در سال)، اما همچنان بیش از 400 دلار بیشتر از میانگین کلی صنعت است. نویگیتور با هزینه 12111 دلار در 10 سال، پایین تر از کادیلاک اسکلید قرار می گیرد.

لن نویگیتور در چند سال گذشته از نظر قابلیت اطمینان عملکرد چندان خوبی نداشته است و با امتیاز 259 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه، در رتبه دوم خودروهای غیرقابل اعتماد واقع شده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16895

به "هزینه نگهداری از پرخرج ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه نگهداری از پرخرج ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید