هزینه نجومی اسکان کالدرون و دستیارانش؛ ماهیانه 60 میلیون تومان!

به گزارش کنفرانس هکا، پس از گذشت حدود یک ماه از حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس و ایران سرمربی سرخ ها صاحب خانه شد و حالا می تواند از زندگی در هتل راحت گردد.

هزینه نجومی اسکان کالدرون و دستیارانش؛ ماهیانه 60 میلیون تومان!

به گزارش، باشگاه پرسپولیس خانه ای ویلایی در منطقه ولنجک تهران را برای اسکان گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی رهن کرد. مسئولان باشگاه ابتدا خانه ای را که برانکو سرمربی سابق در آن سکونت داشت به کالدرون و دستیارانش پیشنهاد دادند، اما کالدرون منزل سرمربی سابق را نپسندید و قرار شد دستیارانش در آنجا که واقع در سعادت آباد است ساکن شوند.

پس از آن مسئولان باشگاه با توجه به آپشن هایی که مدنظر کالدرون بود چند خانه را انتخاب کردند که در نهایت سرمربی تیم خانه ای ویلایی و مبله در ولنجک را برای سکونت پسندید. گویا منزلی که برای کالدرون در نظر گرفته شده بر مبنای اجاره بهای ماهیانه 24 میلیون تومان رهن شده و با توجه به قیمت رهن خانه سعادت آباد که برای برانکو بود و در حال حاضر هم در اختیار دستیاران کالدرون است، مجموع هزینه ای که باشگاه برای اسکان مربیان خارجی اش می نماید ماهیانه 50 الی 60 میلیون تومان است.

د رواقع باشگاه پرسپولیس باید سالیانه بیش از 600 میلیون برای اسکان مربیان خارجی اش هزینه کند. چند روز پیش در گزارشی به معضل اسکان خارجی های استقلال پرداختیم و در آن مطلب به اجاره بهای سنگین منزلی که برای آندره آ استراماچونی تهیه شده و حدود 600 میلیون آب می خورد، اشاره شده بود که باعث اعتراض طرفداران استقلال شد.

اما حالا با شرایطی که برای خارجی های پرسپولیس هم رقم خورده، معین می گردد که بالا رفتن غیرمتعارف اجاره و رهن مسکن در شهر تهران و سایر کلانشهر های ایران، معضل جدیدی است که باشگاه های ایرانی دارای بازیکن و مربی خارجی با آن دست و پنجه نرم می نمایند و باید هزینه هنگفتی برای اسکان خارجی های شان علاوه بر دستمزد بالای آن ها کنار بگذارند.

منبع: خراسان

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4404

به "هزینه نجومی اسکان کالدرون و دستیارانش؛ ماهیانه 60 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه نجومی اسکان کالدرون و دستیارانش؛ ماهیانه 60 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید