هتل ها و مراکز اقامتی محمودآباد، از متل شهر قصه تا هتل پنج ستاره مروارید خزر

به گزارش کنفرانس هکا، هتل های محمود آباد و متل های این شهر همانند متل شهر قصه، هتل ماهان، هتل صدف، هتل دلمون، هتل اکسین و هتل مروارید خزر هریک فضای مناسبی برای اقامت گردشگران فراهم نموده اند. با خبرنگاران همراه باشید.

هتل ها و مراکز اقامتی محمودآباد، از متل شهر قصه تا هتل پنج ستاره مروارید خزر

شناخت هتل ها و مراکز اقامتی یکی از مهم ترین مراحل پیش از برنامه ریزی برای سفرهای خانوادگی یا رسمی است. محمود آباد با آب و هوایی معتدل و منظرههای بی بدیل یکی از گردشگرپذیرترین نقاط کشورمان است.

در این مقاله مختصری درباره هتل های محمود آباد که در نزدیکی جاذبه های بی بدیل گردشگری و منظرههای دیدنی این شهر گردشگری واقع شده اند، می خوانیم.

با کلیک روی نام هر هتل، به صفحه مختص هریک در سایت خبرنگاران رهنمون می شوید، تا با مقایسه اطلاعات جامع تری از امکانات، موقعیت و مشاهده تصاویر مربوط به هریک از آن ها، برترین اقامت گاه را برای سفر خود برگزینید.

متل شهرقصه ( دو ستاره )

متل ساحلی شهر قصه محمودآباد که نزدیک ترین متل دریای خزر به تهران است دارای امکانات ویژه ای از قبیل سالن بیلیارد، فضای سبز، وسایل ورزشی، وسایل بازی بچه ها، کافی شاپ ساحلی، اینترنت بی سیم رایگان، رستوران با غذاهای تازه و لذیذ و قایق سواری است. این متل دوستاره آماده ارائه خدمات رفاهی مناسبی به مسافران و مهمانانش است تا با حضور در آن لحظات خوش و خاطره انگیزی را سپری نمایند.

هتل آپارتمان ترنج ( دو ستاره )

هتل ترنج محمودآباد در نزدیکی ساحل دریای خزر قرارگرفته و منظره زیبایی به ساحل دریا دارد. این هتل دارای آلاچیق های خصوصی نیز است و دسترسی مناسبی به صخره های ساحلی دارد. این هتل با امکانات مناسب و پرسنل خوش برخورد ، امکان اقامتی مناسب را برای مهمانانش مهیا نموده اند.

متل فانوس دریا ( دو ستاره )

متل فانوس دریا محمودآباد که سابقه ای 40 ساله در خدمات هتلداری دارد، دارای 46 اتاق با ظرفیت 150 تخت است. این متل دوستاره دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و دریایی، پارکینگ و اینترنت رایگان است. از ویژگی های منحصربه فرد متل فانوس دریا، ساحل اختصاصی آن است که امکان تفریحات آبی از جمله اسکی روی آب، جت اسکی، غریق نجات و طرح سالم سازی دریا را با تخفیف ویژه برای مهمانان دارد.

هتل دریا ( سه ستاره)

هتل دریا محمودآباد با 7 طبقه و 34 واحد اقامتی در سال 1391 آغاز به کار نموده است. این اقامتگاه در محوطه ای زیبا و سرسبز و در نزدیکی امکانات تفریحی آبی از قبیل جت اسکی، قایق و کایت قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ ساحلی و زمین بازی بچه ها اشاره کرد.

هتل مجتمع ساحلی ترنجستان ( سه ستاره )

هتل مجتمع ساحلی ترنجستان محمودآباد یکی از برترین اقامتگاه های این شهر زیبا و دیدنی است که دارای امکانات مناسب رفاهی نیز هست. این هتل که در نزدیکی دریا واقع شده به مراکز تفریحی و خرید نیز دسترسی آسانی دارد. مجتمع ترنجستان اتاق ها و سوییت های تمیز و مرتب دارد که با همراه وسایل کامل و آشپزخانه مجهز هستند. از دیگر مزایای هتل مجتمع ساحلی ترنجستان وجود پارک برای بازی بچه ها در مجتمع است.

هتل دلمون ( سه ستاره)

هتل دلمون محمودآباد در 8 طبقه ساخته شده و با 22 واحد اقامتی، واحدهای VIP با منظره زیبا رو به دریا و جنگل، در منطقه زیبا و خوش آب وهوای محمودآباد بناشده است. این هتل خدماتی نظیر سالن پذیرایی، اینترنت رایگان تور مسافرتی به نقاط مختلف و حمام آفتاب مجزا آقایان و بانوان را برای مهمانان خود تدارک دیده است.

هتل آپارتمان اکسین ( سه ستاره)

هتل آپارتمان سه ستاره اکسین محمودآباد در سال 1392 افتتاح گشت. این هتل با زیر بنای 3800 مترمربع در فاصله 200 متری از دریا در منطقه ای خوش آب وهوا واقع شده است. هتل اکسین دارای 4 طبقه و 24 سوئیت است. از ویژگی های قابل توجه در خصوص این هتل تراس بزرگ اتاق های آن است که منظره ای به شالیزارها و دریا دارد. از امکانات ویژه این هتل می توان به برگزاری تور ساحل اختصاصی برای مهمانان هتل اشاره کرد.

  • فاصله تا ایستگاه قطار ساری : 70 دقیقه با ماشین

هتل ماهان ( سه ستاره)

اگر در پی محیطی آرام و شیک در شمال کشور و منظرهی زیبا و دل نشین از دریا می گشت، هتل ساحلی ماهان محمودآباد می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این هتل سه ستاره در یکی از برترین منطقه ها شهر دیدنی محمودآباد واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی است. هتل ماهان نزدیک ترین هتل به دریای کاسپین، در زیباترین منطقه ساحلی محمودآباد بنا شده و تمامی واحدهای آن مشرف به دریا هستند. این هتل با 5 طبقه ساختمان، سوییت های دو و تک خواب با رنگ بندی های مجذوب کننده و مجهز به کلیه وسایل رفاهی است. ویژگی دیگر این هتل دسترسی آسان به مراکز تفریحی و گردشگری شهر و وجود تفریحات آبی نظیر جت اسکی، موتور چهارچرخ، هواپیما تفریحی و پخش موسیقی زنده است.

هتل صدف ( چهار ستاره)

هتل ساحلی صدف محمودآباد در کنار ساحل دریای خزر و در سال 1388 به بهره برداری رسید. این هتل در دو فاز برج 1 و 2 طراحی شده که هر کدام به ترتیب دارای 11 طبقه و 5 طبقه هستند. امکانات بسیار خوب این هتل از جمله سالن بیلیارد و محوطه بسیار وسیع آن که در رستوران و کافی شاپ هم در محوطه واقع شده اند ، از مزیت های مهم آن به شمار می آید . رستوران هتل صدف و رستوران سنتی مجموعه واقع در محوطه هتل آماده پذیرایی از مهمانان هتل و گردشگران است.

هتل مروارید خزر ( پنج ستاره)

هتل 5 ستاره مروارید خزر در یکی از دیدنی ترین منظره ها استان مازندران واقع شده و دسترسی آسانی به جاده های هراز و چالوس دارد. این هتل با دکوراسیونی مجلل و معماری منحصر به فرد توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نموده است. هتل مروارید خزر یکی از بزرگ ترین اسکله های تفریحی ساحلی شمال را در خود جای داده که با امتداد 60 متر روی سطح آب، فضایی دل انگیز را برای استراحت مهمانانش فراهم آورده است این هتل دارای فضاهای اقامتی مدرن همراه با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی گوناگون مطابق با سلیقه های متفاوت گردشگران داخلی و خارجی است و تعطیلات آرامش بخشی در کنار دریای نیلگون خزر برای مسافران خود به ارمغان می آورد .. منظره زیبای این هتل با منظره طلوع و غروب خورشید خودنمایی می نماید .

  • فاصله تا ایستگاه قطار ساری : 59 دقیقه با ماشین
منبع: کجارو / eghamat24.com / tdihotel.com / ataland.com
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13197

به "هتل ها و مراکز اقامتی محمودآباد، از متل شهر قصه تا هتل پنج ستاره مروارید خزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ها و مراکز اقامتی محمودآباد، از متل شهر قصه تا هتل پنج ستاره مروارید خزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید