نقش آقازاده سیاسی در کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک چگونه است؟

به گزارش کنفرانس هکا، گروه ورزشی خبرنگاران روز سه شنبه در خبری اختصاصی به حضور حمیدرضا عارف در راس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک اشاره نمود که واکنش های متفاوتی را به همراه داشت. برخی برداشت ها از این خبر با واقعیت منطبق نبود چرا که حضور در کمیسیون های کمیته ملی المپیک مشورتی و افتخاری است.

نقش آقازاده سیاسی در کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک چگونه است؟

یک مقام مسئول در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون این انتخاب گفت: در کمیته ملی المپیک 15 کمیسیون مختلف فعالیت می نمایند که در هر کمیسیون 10 نفر از نخبگان و صاحب نظران حوزه مربوطه حضور دارند و در جلسات ماهانه - و یا حتی بیشتر از یک ماه - که برگزار می نمایند، نقطه نظرات خود را در مورد موضوع کمیسیون به رئیس و مسئولان کمیته پیشنهاد می نمایند.

وی ادامه داد: این کمیسیون ها نقش مشورتی دارند و حضور اعضا در آن افتخاری است و بابت آن حقوقی دریافت نمی نمایند و قراردادی هم ندارند که التزامی برای طرفین ایجاد گردد.

این مقام مسئول تاکید نمود: کمیسیون صلح و ورزش هم هنوز تشکیل نشده اما پسر محمدرضا عارف به واسطه علاقمندی که داشته، پیشنهاد تشکیل این کمیسیون را ارائه نموده و کمیته المپیک هم این پیشنهاد را پذیرفته اما هنوز جلسه ای تشکیل نشده و اعضای کمیسیون هم تعیین نشده اند.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 842

به "نقش آقازاده سیاسی در کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آقازاده سیاسی در کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید