داورزنی: دبیر به تنهایی نمی تواند پیروز باشد، همه باید حساسیت لازم را داشته باشند

به گزارش کنفرانس هکا، معاون قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر کشتی بخواهد به اوج خود بازگردد باید از همه ظرفیت ها استفاده کند.

داورزنی: دبیر به تنهایی نمی تواند پیروز باشد، همه باید حساسیت لازم را داشته باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داوزنی، معاون وزیر ورزش پس از انتها مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی گفت: مسئولیت سنگینی است، خسته نباشید به همه دوستانی که احساس وظیفه کردند و کاندیدا شدند. از زحمات همه دوستان هم سرپرست فدراسیون که نگذاشت به برنامه کشتی، اردوهای تیم ملی و اعزام ها آسیب وارد گردد و از بنی تمیم برای سرپرستی 6 ماهه و دوره نایب رئیسی این فدراسیون تشکر می کنم. از زحمات 8-9 ساله رسول خادم هم تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مجمع و انتخابات تمام شد و بحث های انتخاباتی تمام گردد و اتحاد و وفاق ایجاد گردد. دبیر به تنهایی پیروز نمی گردد و باید از پیشکسوتان و آنهایی که خاک تشک خورده اند استفاده کند. اگر کشتی بخواهد به اوج خود بازگردد باید از همه ظرفیت ها استفاده کند.

داورزنی توضیح داد: اختلاف نظرها باید امروز تمام گردد و یک وفاق ملی ایجاد گردد. دبیر برای رسیدن به اوج چاره ای ندارد که از ظرفیت همه استان ها استفاده کند. انتظار همه این است که کشتی صندلی واقعی خود را پیدا کند. در بیشتر رشته ها اختلاف نظر وجود دارد، اما وقتی مجمع تصمیم می گیرد، همه باید احترام بگذارند.

وی گفت: انتظار همه این است که کشتی واقعاً ورزش اول کشور باشد. سال گذشته بیش از صد درصد پول دادیم به کشتی و تعامل خوبی وجود داشت. شاید اختلاف نظر وجود داشته باشد، اما بر مبنای تفاهم امضا شده، هیچ برنامه این فدراسیون توسط وزارت ورزش لغو نشده است.

داورزنی اضافه نمود: بار فنی روی دوش سرمربیان و مربیان است و نعمتی و بنی تمیم سعی کردند همه امکانات را فراهم نمایند. حالا باید همه به دبیر یاری کنیم که اهداف فدراسیون در سال های آینده و المپیک های بعدی عملی گردد. باید وفاق در جامعه کشتی احیا گردد و همه کوشش کنیم که این رشته به صندلی واقعی خود برسد و آینده درخشانتری نسبت به الان داشته باشد.

وی گفت: باید همه نسبت به کشتی حساسیت لازم را داشته باشند تا دغدغه ای برای اجرای برنامه ها نباشد. ما هم همه کوشش خود را می کنیم که این رشته هیچ دغدغه ای نداشته باشد. انشاالله با ایجاد یک وفاق بهتر و ملی تر، همه به فکر منافع ملی باشیم. باید همه از دبیر به عنوان منتخب مجمع حمایت نمایند.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4233

به "داورزنی: دبیر به تنهایی نمی تواند پیروز باشد، همه باید حساسیت لازم را داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: دبیر به تنهایی نمی تواند پیروز باشد، همه باید حساسیت لازم را داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید