توجه به موزه توجه به حافظه تاریخی کشور است، جنگی اتفاق نمی افتد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک امروز دوشنبه توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در محل کمیته ملی المپیک افتتاح شد. جهانگیری که مهمان ویژه این مراسم بود دقایقی در خصوص ورزش و اهمیت موزه صحبت کرد.

توجه به موزه توجه به حافظه تاریخی کشور است، جنگی اتفاق نمی افتد

امیدوارم ایران سربلند باشد

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه خدا را سپاس می گویم که در مراسم افتتاح موزه ملی ورزش و در جمع اهالی ورزش حضور دارم، گفت: امیدوارم کشورمان از مسائلی که دارد سربلند بیرون گردد.

توجه به موزه توجه به حافظه تاریخی یک کشور است

وی ادامه داد: توجه به موزه در واقع توجه به حافظه تاریخی یک کشور است. می توانیم دستاوردها را رها کنیم تا به تاریخ بپیوندند یا در جایی نگهداری گردد و در اختیار محققان و علاقمندان قرار بگیرد. موضوع ورزش از این مسئله مستثنی نیست. مسئولان ورزش کارهای بزرگی انجام داده اند که یکی ار آنها همین افتتاح موزه است.

ورزش برای ما اهمیت زیادی دارد

معاون اول رئیس جمهور اعلام نمود: ورزش از جهات مختلف برای ما اهمیت دارد به خصوص که امروز ورزش بر همه جوانب سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و ... کشور اثر می گذارد و به همین دلیل قابل توجه است. مقوله هایی مانند نشاط و شادی به خوبی در ورزش و با استفاده از ظرفیت های این عرصه قابل دسترسی هستند. ورزشکاران کاملا مورد توجه و اعتماد مردم هستند.

تیم ملی یکباره شکل نمی گیرد

جهانگیری اعلام نمود: اخیرا آنالیز در فضای مجازی داشتم، یکی از جوانان به موضوع تیم ملی پرداخته بود و اینگونه نتیجه گیری نموده بود که تیم ملی یکباره تشکیل نمی گردد بلکه با گذر از سختی ها و راه های سخت و سخت شکل می گیرد.

در وضعیت خطیری هستیم

جهانگیری با اشاره به تاثیرگذاری مشارکت در ایجاد تیم ملی اعلام نمود: از این مشارکت می توان در همه زمینه ها استفاده کرد. ما الان در وضعیت خطیری هستیم، شرایط کشور ویژه است، امریکا از سه سال گذشته فشارهای جدیدی بر کشورمان وارد نموده است. در روزهای اخیر کارهایی که باید به طور معمول انجام گردد را به شکلی نمایش دادند که گویا اقدام ویژه ای انجام داده اند، نمونه اش همین ورود ناوآبراهام لینکن به خلیج فارس است.

جنگی رخ نخواهد داد

وی با تاکید بر اینکه قطعا جنگی رخ نخواهد داد، گفت: ترامپ گفته می خواهیم با این حرف ها و کارها در ایران یک سردرگمی و به هم ریختگی ایجاد کنیم. ما باید مواظب باشیم از اینکه در زمین بازی آمریکا قرار نگیریم، در تله سردرگم امریکا گرفتار نشویم، بدون توجه به اظهار نظر آنها باید وقت خود را وقف مردم و حل مسائل مالی آنها کنیم. به مصلحت آمریکا نیست که درگیر چنین اتفاقاتی گردد بنابراین قطعاً جنگی اتفاق نخواهد افتاد اما مسئله مهم حرف های متضاد آمریکایی هاست.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3338

به "توجه به موزه توجه به حافظه تاریخی کشور است، جنگی اتفاق نمی افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به موزه توجه به حافظه تاریخی کشور است، جنگی اتفاق نمی افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید