می خواهیم در پارالمپیک شاگرد اول باشیم، ساعی سنبل تکواندوایران است

به گزارش کنفرانس هکا، پیغام خانلرخانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: مسابقات تکواندو در بازی های پارالمپیک در سه وزن برگزار می گردد که کوشش ما در نهایت به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی ختم شد و از این پس کوشش داریم تا دو نماینده خود را برای حضوری پیروز در این رقابتهای پراهمیت آماده کنیم. در سبک وزن و کلاس 44 تکواندوکار ما علی رغم کوشش مضاعف پیروز نشد جواز حضور در توکیو را کسب کند.

می خواهیم در پارالمپیک شاگرد اول باشیم، ساعی سنبل تکواندوایران است

وی اضافه کرد: اولین برنامه پیش روی ما 13 اسفندماه و مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان است، در شرایط فعلی نیز در اردوی آماده سازی را که توسط کمیته پارالمپیک برنامه ریزی شده بود را در کیش سپری می کنیم. بعد از آن اردوها را تا زمان شروع بازی ها ادامه خواهیم داد و در این بین برای آنکه دو تکواندوکار ما در شرایط مسابقه قرار داشته باشند و به نقاط ضعف و قوت آنها بیشتر آشنا شویم، دو تورنمنت برنامه ریزی خواهیم کرد که منتظریم تا پس از انتشار تقویم فدراسیون جهانی با توجه به زمانبندی که در نظر داریم، مناسب ترین آن را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی پارالمپیک به حضور هادی ساعی در تیم ملی هم اشاره نمود و گفت: ساعی به عنوان پرافتخارترین ورزشکار المپیکی، سنبل تکواندو کشور است و با محبوبیت بالای خود باعث اعتبار تیم ملی است. ساعی با تجربه بالای حضور در سه دور المپیک می تواند به تیم ملی یاری کند. انتخاب هوشمندانه از سوی مسئولان فدراسیون بود و ان شاالله تیم ملی با توجه به حضور کادر فنی با تجربه و خوبی که دارد و بهره گیری از تجربیات بالای این قهرمان ارزنده بهترین نتایج را در بازی های المپیک کسب کند.

خانلرخانی در مورد رقابت های لیگ برتر هم گفت: لیگ برتر در فصلی که جریان دارد، شرایط فنی متفاوتی نسبت به سالهای گذشته دارد. علاقمندان به تکواندو تا کنون لیگ جذابی را به لحاظ کمی و کیفی شاهد بودند. تکواندوکاران جوان زیادی در ترکیب تیم های مختلف هنرنمایی می نمایند. 5 تیم بالای جدول رقابت نزدیکی دارند برای رسیدن به سکو دارند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در سرانجام گفت: دور رفت عملکرد خوبی داشتیم و با وجود یک تساوی برابر پاس قوامین در هفته های ابتدایی، در بازی های بعدی اعضای تیم مبارزات خوبی به نمایش گذاشته و پیروز شدیم تمام حریفان از جمله دو رقیب جدی خود را شکست داده و قهرمان نیم فصل اول شدیم. آماده ایم تا 30 دیماه در شروع دور برگشت با توجه به اضافه شدن دو ملی پوش خود با قدرت کار را شروع کنیم و به ششمین قهرمانی خود دست پیدا کنیم.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8177

به "می خواهیم در پارالمپیک شاگرد اول باشیم، ساعی سنبل تکواندوایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم در پارالمپیک شاگرد اول باشیم، ساعی سنبل تکواندوایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید