جوان ترین ملی پوش دو و میدانی : رقابت با بزرگان آسیا سخت است

به گزارش کنفرانس هکا، ملی پوش دوومیدانی ایران از انگیزه هایش برای حضور در بازی های آسیایی گفت و تاکید نمود که از امروز به مسابقه قهرمانی جهان و المپیک توکیو فکر می نماید.

جوان ترین ملی پوش دو و میدانی : رقابت با بزرگان آسیا سخت است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، رضا ملک پور، قهرمان و رکورد دار دو و میدانی ایران در ماده 400 متر بامانع که جوان ترین ورزشکار تیم ملی است است درباره حضور در ترکیب تیم ملی دو ومیدانی برای حضور در بازی های آسیایی اظهار کرد: خوشحالم که لباس تیم ملی را در بازی های آسیایی بر تن می کنم. من جوان ترین ورزشکار هستم که با دیگر ملی پوشان عازم مسابقات می شوم واز بابت اعتمادی که فدراسیون و سازمان تیم های ملی به من نموده تشکر می کنم. به یاری خدا با کسب یک نتیجه خوب پاسخ اعتمادشان را می دهم.

او با اشاره به تمرینات و روند رو به رشد رکوردهایش اضافه نمود: تمریناتم را با آقای رضایی در قم و تهران پیگیری کردم و زمان های خوبی هم به ثبت رساندم. 2 بار رکورد ملی ایران را شکستم و الان در آمادگی کامل هستم. می خواهم در روز مسابقه خودم را اثبات کنم.

ملک پور درباره آمادگی خود برای مسابقه با بزرگان آسیا گفت: رقبای سرسختی از کشورهای قطر، ژاپن و فیلیپین دارم و در مرحله اول تمام کوششم را خواهم کرد که فینالیست شوم. بدون شک رقابت با این قهرمانانی که عنوان دارهای تورنمنت های بزرگی چون دایموند لیگ هستند سخت است ولی من هم تمام کوششم را خواهم کرد که رکورد قابل توحهی را ثبت کنم. من در مسابقات سال جاری توانستم 2 بار رکورد ملی رده سنی بزرگسالان را در مسابقات قهرمانی کشور و تورنمنت بین المللی بلاروس بشکنم. رکورد فعلی ام 50.68 ثانیه است و دوست دارم در این مسابقات دوباره رکورد شکنی کنم.

قهرمان و رکورد دار 400 متر بامانع ایران در انتها اضافه نمود: همه برنامه ریزی هایم برای مسابقات بزرگی چون بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و حتی المپیک توکیو است. در حال حاضر آماده ام تا بعد از بازی های آسیایی ادامه برنامه های تمرینی ام را از سر بگیرم. سال آینده مسابقات مهمی در پیش داریم و باید به حدنصاب حضور در مسابقات قهرمانی جهان برسم تا راه را برای حضور در المپیک توکیو بازکنم. امیدوارم نتایج خوبی حاصل گردد. از مردم عزیر می خواهم همه ورزشکاران را دعا نمایند و ماهم از هیچ کوشش دریغ نخواهیم کرد. دوست دارم همه بچه های تیم ملی نتیجه بگیرند و دست پر به ایران برگردیم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 238

به "جوان ترین ملی پوش دو و میدانی : رقابت با بزرگان آسیا سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان ترین ملی پوش دو و میدانی : رقابت با بزرگان آسیا سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید