می خواهیم برای نخستین بار قهرمان تور جهانی شویم

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، بهمن سالمی شامگاه دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن که از 11 تا 13 مهر برگزار می گردد، اظهار کرد: هفته گذشته برای دومین بار موفق به کسب مقام نایب قهرمانی آسیا شدیم و امیدواریم در تور جهانی بندرنرکمن هم موفق باشیم.

می خواهیم برای نخستین بار قهرمان تور جهانی شویم

وی اضافه نمود: در این 6 ماه با آرش وکیلی به هماهنگی خوبی رسیده ایم و درک متقابلی از یکدیگر داریم و این هماهنگی عامل موفقیت ما بوده است.

سالمی توضیح داد: از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و امیدواریم در شهر خودمان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: از طرفداران والیبال ساحلی در استان گلستان هم انتظار داریم از تیم های ایران در تور جهانی بندرترکمن حمایت نمایند تا سربلند از این رقابت ها خارج شویم.

در انتظار پاداش فدراسیون والیبال هستیم

بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی (ب) ایران با بیان اینکه میزبانی بندرترکمن فرصت خوبی برای کسب قهرمانی ایران در تور جهانی است، اظهار کرد: با توجه به میزبانی بندرترکمن امید زیادی برای کسب قهرمانی در این رقابت ها داریم و از هر لحاظ آماده هستیم تا برای نخستین بار قهرمان تور جهانی شویم.

سالمی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون والیبال از شما به اندازه کافی حمایت نموده است یا خیر، گفت: رئیس فدراسیون والیبال حمایت خوبی از سازمان ساحلی داشته و قول داده بودند در صورت رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا پاداش خوبی به ما بدهند و امیدواریم این پاداش زودتر به دست ما برد.

وی در خصوص تغییر هم تیمی از رحمان رئوفی به آرش وکیلی، اعلام کرد: من و رحمان رئوفی حدود 6 سال عضو تیم ملی الف بودیم و عناوین خوبی هم کسب کردیم اما با نظر سرمربی تیم ملی هر کدام در یک تیم قرار گرفتیم.

سالمی اضافه نمود: دلیل جابجایی این بود تا با حضور یکی از ما در تیم های الف و ب هر دو تیم قدرتمند شوند و به نظر من تصمیم درستی بود زیرا اکنون تیم های الف و ب در یک سطح هستند.

وی ادامه داد: در این سال ها چیزهای زیادی از رحمان رئوفی یاد گرفتم و سعی کردم این تجربیات را در اختیار آرش وکیلی قرار دهم تا عناوین بهتری کسب کنیم.

parmisfun.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 827

به "می خواهیم برای نخستین بار قهرمان تور جهانی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم برای نخستین بار قهرمان تور جهانی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید