نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: مراسم قرعه کشی دومین تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه در تایلند برگزار گردید و نمایندگان کشورمان حریفان خود در را شناختند.

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نمایندگان والیبال ساحلی ایران که چند روز پیش در تور ساحلی آسیا و اقیانوسیه عناوین چهارم و پنجم را کسب نموده بودند، شب گذشته با انجام مراسم قرعه کشی حریفان خود در دومین تور آسیا و اقیانوسیه به میزبانی شهر سانخولای تایلند را شناختند.

تیم والیبال ساحلی هیئت والیبال هرمزگان (ایران یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی در گروه چهارم این مسابقات با تیم های ژاپن یک، هند یک و فیلیپین همگروه شدند. همچنین والیبال ساحلی شهرداری ارومیه (ایران 2) با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی در گروه هشتم این بازی ها با تیم های اندونزی یک، نیوزیلند 2 و هند 2 همگروه شدند.

این مسابقات به صورت رسمی از فردا (دوشنبه) شروع خواهد شد. ساحلی بازان ایران با راهنمایی رضا نائینی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در این مسابقات شرکت نموده اند که رده بندی آنها در این مسابقات امتیاز ویژه ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا (خرداد ماه 93 در چین) و بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6697

به "نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید