4 پیروزی نمایندگان ایران در روز نخست

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: نخستین روز دور مقدماتی دومین تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه در تایلند با 4 پیروزی برای نمایندگان ایران همراه شد.

4 پیروزی نمایندگان ایران در روز نخست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نمایندگان والیبال ساحلی ایران که در نخستین تور آسیا و اقیانوسیه خود عناوین چهارم و پنجم را کسب نموده بودند، امروز دور مقدماتی دومین تور را که در شهر سانخولای تایلند برگزار می گردد با 4 پیروزی متوالی (هر تیم 2 پیروزی) شروع کردند.

تیم والیبال ساحلی هیئت والیبال هرمزگان (ایران یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی که در گروه چهارم این مسابقات با تیم های ژاپن یک، هند یک و فیلیپین همگروه شده اند؛ امروز (دوشنبه) تیم های هند یک و ژاپن یک را 2 بر صفر شکست دادند.

این تیم فردا (سه شنبه) در سومین بازی دور مقدماتی خود به مصاف نماینده فیلیپین می رود تا در صورت پیروزی به عنوان صدرنشین گروه چهارم راهی مرحله بعد گردد.

همچنین تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه (ایران 2) با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی که در گروه هشتم با تیم های اندونزی یک، نیوزلند 2 و هند 2 رقابت می نماید در بازی نخست خود نیوزیلند 2 را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و در دومین دیدار دور مقدماتی نیز هند 2 را 2بر صفر شکست داد.

این تیم نیز فردا به مصاف اندونزی یک می رود تا در صورت پیروزی به عنوان صدرنشین گروه هشتم راهی مرحله بعد گردد.

ساحلی بازان ایران با راهنمایی رضا نائینی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در این مسابقات شرکت نموده اند و رده بندی آنها در این مسابقات امتیاز ویژه ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی دارد.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6698

به "4 پیروزی نمایندگان ایران در روز نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 پیروزی نمایندگان ایران در روز نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید