مرسدس AMG GT63 کوپه سال جاری را از نزدیک ببینید!، عکس

به گزارش کنفرانس هکا، موتور قدرتمند، ظاهر تازه، ویژگی های لوکس بی شمار تنها بخشی از المان های تاثیرگذار این خودرو به شمار می رود.

مرسدس AMG GT63 کوپه سال جاری را از نزدیک ببینید!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش پدال، نسل دوم کوپه AMG GT این بار با دستی پر معرفی گردید. ظاهر مجذوب کننده، راندمان نرم تر و نزدیکی بیشتر آن به یک کوپه-گرن تورر باعث شد تا محصولی متفاوت تر نسخه پیشین یعنی AMG GTR باشد. این خودرو با قیمت کمتر از 180 هزار دلار، جایی پایین تر از کوپه لوکس و اسپرت SL قرار می گیرد و دیگر قصدی برابر رقابت مستقیم با پادشاه این کلاس، پورشه 911 ندارد؛ بلکه روی خواسته اصلی مشتریان مرسدس یعنی رانندگی لوکس و دلپذیر تمرکز دارد.

مدل 2024 این خودرو با تجهیز به موتور 4 لیتری تویین توربو توان فراوری 585 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور 8 سیلندر V شکل قدرتش را به وسیله یک جعبه دنده 9 سرعتی اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می نماید. موتور قدرتمند این خودرو می تواند بدنه 1,900 کیلوگرمی آن را در 3.1 ثانیه به سرعت 100 کیلوگرم برساند.

هرچند روح AMG GT و حتی کوپه SLS هنوز در این خودرو وجود دارد اما ظاهر آن با تکیه بر زبان طراحی تازه مرسدس برای مدل های 2024، تغییر نموده است. دماغه خودرو کمی پایین تر آمده، چراغ ها به روزرسانی شده اند، ستون C به شکلی یکدست تر به صندوق وصل شده، خروجی هوای جانبی بزرگ تر شده و… تا این خودرو بیش ازپیش نگاه هواداران را به خود جلب کند.

کابین AMG GT63 2024 با انواع امکانات لوکس مرسدس پر شده است. دو نمایشگر بزرگ به همراه المان های آشنایی چون کنترل کننده بزرگ نمایشگر در کنسول میانی، خروجی های گرد هوا به شکل توربین و فرمان تازه مرسدس، همه وهمه ظاهری ویژه اما آشنا به این کوپه تازه بخشیده است.

زندگی این کوپه به نسخه های AMG 43 و AMG63 ختم نخواهد شد و احتمالا در آینده شاهد معرفی نمونه GT3 آن هم باشیم تا بتواند جای مرسدس AMG را در بازار خودروهای مسابقه ای و در برابر رقبایی چون فراری، پورشه و آستون مارتین تثبیت کند. در ادامه می توانید ویژگی های ظاهری، کابین و صدای این کوپه دوست داشتنی را در قالب یک ویدئو دیدن کنید. نظر شما درباره محصول تازه مرسدس چیست؟ آیا مرسدس با سیاست تازه خود می تواند فروش AMG GT را افزایش دهد؟

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 فروردین 1403 بروزرسانی: 25 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16698

به "مرسدس AMG GT63 کوپه سال جاری را از نزدیک ببینید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس AMG GT63 کوپه سال جاری را از نزدیک ببینید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید