محمد ناظم الشریعه: دیدار تدارکاتی دیگری به جای تورنمنت قزاقستان هماهنگ می کنیم

به گزارش کنفرانس هکا، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که با لغو تورنمنت چهارجانبه قزاقستان، ملی پوشان فوتسال کشورمان بازی تدارکاتی دیگری برگزار خواهند کرد.

محمد ناظم الشریعه: دیدار تدارکاتی دیگری به جای تورنمنت قزاقستان هماهنگ می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که قرار بود تیم ملی فوتسال کشورمان اوایل آذرماه برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه قزاقستان شرکت کند، اما با اعلام علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال، این تورنمنت لغو شده است. کفاشیان گفته بود که قزاق ها به خاطر مسائل مالی، نمی توانند این مسابقات را برگزار نمایند. کفاشیان همچنین از اسلواکی و روسیه به عنوان حریفان احتمالی بعدی تیم ملی نام برده است.

محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگاران در این باره گفت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم، اما ظاهراً مسئله ای در کمیته فوتسال کشور قزاقستان ایجاد شده و مسابقات احتمالاً لغو خواهد شد. مطمئناً در صورت لغو این مسابقات، بازی تدارکاتی دیگری را هماهنگ می کنیم. محمد ناظم الشریعه: در حال پیگیری کارهای برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم های بزرگ جهانی هستیم

تورنمنت چهارجانبه قزاقستان قرار بود با حضور تیم های ملی قزاقستان، ایران، آذربایجان و روسیه برگزار گردد و تیم ملی فرصت برگزاری سه دیدار تدارکاتی را داشت. این در حالی است که پیش تر دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل برزیل به دلیل هزینه های بالای این سفر لغو شده بود و به این ترتیب، ملی پوشان فوتسال چهار دیدار تدارکاتی را از دست دادند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 955

به "محمد ناظم الشریعه: دیدار تدارکاتی دیگری به جای تورنمنت قزاقستان هماهنگ می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد ناظم الشریعه: دیدار تدارکاتی دیگری به جای تورنمنت قزاقستان هماهنگ می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید