متخصصان 8 کشور در همایش بین المللی انرژی ایران سخنرانی می نمایند

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: 10 نفر از سخنرانان کلیدی خارجی از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، بلژیک، هنگ کنگ، ترکیه، لبنان و هند در میزگردهای تخصصی دهمین همایش بین المللی انرژی ایران سخنرانی می نمایند.

متخصصان 8 کشور در همایش بین المللی انرژی ایران سخنرانی می نمایند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرنگاران، هوشنگ فلاحتیان در دهمین همایش بین المللی انرژی گفت: 9 دوره گذشته همایش بین المللی انرژی همیشه با مشارکت گسترده مراکز دانشگاهی و دستگاه های اجرایی همراه بوده و این همایش زمینه های لازم جهت تعامل و ارایه تحقیقات متخصصان و دانش پژوهان در حوزه های مرتبط با انرژی را به منظور گسترش فعالیت های تحقیقاتی و آنالیز چالش های فراروی بخش انرژی فراهم می نماید.

وی اضافه نمود: در دهمین دوره این همایش، برای آنالیز مقاله های رسیده از 100 استاد متخصص بخش انرژی در قالب سه کمیته تخصصی مدیریت منابع، اقتصاد و انرژی و فناوری انرژی و محیط زیست بهره گرفته شده و 535 مقاله به زبان فارسی و 70 مقاله به زبان انگلیسی از کشورهای انگلیس، سوئد، فرانسه، پرتقال، استرالیا، ژاپن، چین، ترکیه، زلاندنو، قبرس، لیتوانی و ... به دبیرخانه رسید که 60 مورد برای ارایه سخنرانی و 100 مورد برای ارایه به صورت پوستر و 220 مورد برای چاپ مورد پذیرش نهاده شد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه در این همایش 1250 نفر از متخصصان دعوت دارند، گفت: 10 نفر از سخنرانان کلیدی خارجی از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، بلژیک، هنگ کنگ، ترکیه، لبنان و هند در محورهای امنیت انرژی و گذر از عدم اطمینان، سیاست گذاری و مدل سازی انرژی و انرژی پایدار برای آینده، و تجارت گاز طبیعی در خاورمیانه و آفریقا و نقش ایران به عنوان تغییردهنده بازی انرژی و تحقق انرژی تجدید پذیر و ... مباحثی را مطرح خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این همایش چهار میزگرد با عناوین تامین اقتصادی برنامه های فقر انرژی با تاکید بر نقش صندوق توسعه بین المللی اوپک، انرژی های تجدیدپذیر و محیط زیست، مدیریت مصرف و هوشمندسازی شبکه های انرژی و هم افزایی انجمن های علمی مرتبط با بخش انرژی و محیط زیست برگزار خواهد شد.

فلاحتیان اعلام نمود: جهت پربار شدن و کاربردی بودن این میزگردها از متخصصان، مسئولان و دست اندرکاران بخش های ذیربط جهت حضور در میزگرد و بیان نقطه نظر آنان دعوت شده است.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5020

به "متخصصان 8 کشور در همایش بین المللی انرژی ایران سخنرانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متخصصان 8 کشور در همایش بین المللی انرژی ایران سخنرانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید