قیمت اجناس افزایش نمی یابد

به گزارش کنفرانس هکا، فرماندار شهربابک گفت: برای صیانت از حقوق مردم و جلوگیری از سو استفاده گری بعضی سودجویان، هیچ افزایش نرخی در کالا ها نخواهیم داشت.

قیمت اجناس افزایش نمی یابد

به گزارش خبرنگار، سعید قائینی فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهربابک در جلسه تنظیم بازار و شورای آرد و نان این شهرستان با اشاره به اهمیت نقش بازار در تامین احتیاج های اساسی مردم، رضایتمندی میان مردم و لزوم کیفیت بخشی عرضه و تقاضا را مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار دانست.

او اضافه نمود: برگزاری مستمر جلسات این کارگروه حائز اهمیت است و اقدامات نسبتاً خوبی در بحث تنظیم و کنترل بازار صورت گرفته، اما علی رغم کوشش ها همچنان مسائلی وجود دارد که موجب بی ثباتی و گله مندی در بازار می گردد.

قائینی با شاره به اینکه در امر نظارت بر بازار باید به گونه ای عمل گردد که برای مردم ملموس باشد و نتایج آن را احساس نمایند، توضیح داد: مردم خود مطمئن ترین و بهترین ناظران و تنظیم نمایندگان بازار و کالای اساسی هستند که می توانند جلوی سوء استفاده و سوء استفاده نمایندگان را بگیرند.

او با اعلام اینکه نمی توان تمام مسائل ناشی از گرانی را به گردن واحد های صنفی انداخت و باید نگرانی ها و دغدغه های اصناف نیز در کنار خریداران با توجه به گستره جمعیتی که دارند، دیده گردد، بیان داشت: برای صیانت از حقوق مردم و جلوگیری از سوءاستفاده گری بعضی سودجویان، مقرر نموده ایم که هیچ افزایش نرخی در کالا ها نداشته باشیم، لذا هرگونه افزایش قیمت، تخلف محسوب می گردد.

فرماندار شهربابک در این جلسه تأکید کرد: بر اساس تصمیم شورای آرد و نان، هیچ گونه افزایشی در قیمت نان نباید صورت گیرد و واحد های نانوایی موظف به فروش نان به قیمت سابق هستند.

او اضافه نمود: مدیران عضو کارگروه تنظیم بازار موظفند با همراهی و همکاری عموم مردم و نهاد ها بر توزیع، قیمت کالا و خدمات نظارت دقیق و قانونی نمایند تا خللی در فعالیت بازار پدید نیاید.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8238

به "قیمت اجناس افزایش نمی یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اجناس افزایش نمی یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید