قتل جوان 20 ساله درمقابل چشمان خواهرش

به گزارش کنفرانس هکا، پسرجوانی که متهم است طی درگیری به خاطرنگاه چپ اقدام به جنایت کرده است درحالی که همه شاهدان او را به عنوان قاتل معرفی کرده بودند در دادگاه خود را بی گناه معرفی کرد.

قتل جوان 20 ساله درمقابل چشمان خواهرش

به گزارش، رسیدگی به این پرونده از بهمن سال 94 به دنبال درگیری خونین در منطقه جوادیه تهران آغاز شد. شواهد نشان می داد درگیری چند جوان به خون کشیده شده و پسر 20 ساله ای به نام عادل زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

عادل که از ناحیه گردن زخمی شده بود در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت، اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند و پسر جوان به دلیل شدت خون ریزی تسلیم مرگ شد. ردیابی عامل جنایت آغاز شد و پلیس در نخستین گام از تحقیق ها به پرس و جو از شاهدان پرداخت.

همگی پسر 18 ساله ای به نام مهدی را عامل درگیری خونین معرفی کردند و خواهر مقتول نیز به ماموران گفت: وقتی درگیری میان برادرم و مهدی بالا گرفت من برای نجات برادرم وارد دعوا شدم. من می خواستم هر طور شده جلوی مهدی را بگیرم، اما او مقابل چشمان من و دیگر شاهدان با چاقو به گردن برادرم زد و گریخت.

با تکمیل تحقیقات پلیسی مهدی ردیابی و بازداشت شد و به درگیری خونین به خاطر نگاه چپ اعتراف کرد. وی گفت: من و عادل بچه یک محل بودیم و از قبل یکدیگر را می شناختیم، صبح همان روز به خاطر نگاه چپ با هم درگیر شده بودیم، اما درگیری با میانجی گری چند نفر از بچه محل ها خاتمه یافت، اما عصر همان روز دوباره یکدیگر را دیدیم و دعوا میان ما بالا گرفت و من با چاقو به گردن عادل زدم.

به دنبال اعتراف های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی برای عامل جنایت حکم قصاص خواستند، اما وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد خودش را بی گناه خواند و گفت: من هیچ درگیری با عادل نداشتم و او را نکشتم. من فقط برای خاتمه دادن به دعوای دسته جمعی وارد دعوا شدم و هیچ ضربه ای هم به مقتول نزدم.

من بی گناهم و قبلاً تحت فشار در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم. سپس شاهدان یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند و به تشریح ماجرا پرداختند و یکی از شاهدان گفت: وقتی دعوا بالا گرفت دوستان مهدی از یک پرشیا پیاده شدند و به سمت عادل حمله کردند. آن ها عادل را دوره کرده بودند.

همان موقع چند نفر از دوستان عادل و خواهرش وارد دعوا شدند. خواهر عادل به سمت مهدی رفت و پیراهن او را کشید، اما مهدی او را هل داد. خواهر عادل بار دیگر دنبال مهدی رفت و با التماس از او خواست تا برادرش را نکشند و مهدی همان موقع قسم خورد کاری با عادل ندارد.

او گفت عادل دوست اوست نمی خواهد او را با چاقو بزند. همان موقع مهدی به سمت عادل حمله کرد و مقابل چشمان ما یک ضربه به گردن او زد و گریخت. شاهدان دیگر نیز حرف های وی را تایید کردند و مهدی را عامل جنایت نامیدند، اما مهدی با اصرار گفت طی درگیری چاقو همراه نداشته و نمی داند چه کسی عادل را کشته است.

بنابراین گزارش، در خاتمه جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: روزنامه خراسان

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8755

به "قتل جوان 20 ساله درمقابل چشمان خواهرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل جوان 20 ساله درمقابل چشمان خواهرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید