فوتبال دنیا ، الذوادی: با خارجی ها برای تامین امنیت جام دنیای 2022 همکاری می کنیم

به گزارش کنفرانس هکا، فوتبال دنیا - دبیر کمیته عالی پروژه ها و میراث جام دنیای 2022 قطر از تامین امنیت این رقابت ها با همکاری سازمان های امنیتی بین المللی اطلاع داد.

فوتبال دنیا ، الذوادی: با خارجی ها برای تامین امنیت جام دنیای 2022 همکاری می کنیم

به گزارش خبرنگاران، حسن الذوادی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی NTN24 کلمبیا درباره وضعیت امنیتی منطقه خاورمیانه و توانایی قطر برای حفظ اتمسفر جام دنیای 2022 گفت: تهدیدهای امنیتی خطری برای تمام دنیا و قطر هستند. قطر با وجود محاصره تحمیلی از سوی کشورهای همسایه خود همچنان به توسعه و پیشرفت آماده سازی برای میزبانی جام دنیای 2022 فوتبال ادامه می دهد.

دبیر کمیته عالی پروژه ها و میراث جام دنیای 2022 قطر ادامه داد: جام دنیای 2022 قطر یکی از امن ترین رقابت های تاریخ این رقابت ها خواهد بود زیرا کشورمان یکی از امن ترین کشورهای دنیا است. البته ما قراردادهایی با سازمان های امنیتی بین المللی از جمله سازمان های انتظامی داریم. با آنها برای کسب تجربه و آگاهی از مسئله امنیت رقابت های ورزشی همانند جام دنیای 2018 روسیه همکاری می کنیم.

حسن الذوادی اضافه نمود: تمام تجهیزات مرتبط با جام دنیای 2022 قطر شامل استادیوم ها، راه ها و ... تا سال 2021 میلادی آماده خواهند شد. همچنین اصلاحات قطر در زمینه رعایت حقوق کارگران صورت گرفته و پس از جام دنیای نیز ادامه خواهد داشت.

وی در سرانجام با اشاره به تسهیل صدور ویزای قطر برای طرفداران فوتبال در طول جام دنیای 2022 اعلام نمود: هم اکنون اتباع 80 کشور دنیا بدون ویزا به قطر سفر می نماید تا در فرودگاه آن را دریافت خواهند کرد. تمام اقدام های لازم جهت تسهیل سفر طرفداران فوتبال به قطر برای تماشای دیدارهای جام دنیای 2022 صورت خواهد گرفت. العلی: در جام دنیای 2022 میزبانی بهتر از روسیه خواهیم داشت قطر مشارکت ایران در برگزاری جام دنیای 2022 را رد کرد

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1276

به "فوتبال دنیا ، الذوادی: با خارجی ها برای تامین امنیت جام دنیای 2022 همکاری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا ، الذوادی: با خارجی ها برای تامین امنیت جام دنیای 2022 همکاری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید