فروشگاه های اینترنتی فروش قهوه در تهران

به گزارش کنفرانس هکا، قهوه یک نوشیدنی پرطرفدار است که حتی بوی آن علاقمندانش را مدهوش می سازد. البته این نوشیدنی فواید بسیار زیادی هم دارد. تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن روزانه 3 فنجان قهوه می تواند ریسک بیماری های قلبی و مرگ زود رس را کاهش دهد.

فروشگاه های اینترنتی فروش قهوه در تهران

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، برای خرید قهوه در تهران فروشگاه های زیادی وجود دارند، اما با توجه به شرایط کنونی بازار و صندلی فروشگاه های اینترنتی در شیوه زندگی مردم نمی توان سهم عظیم تجارت الکترونیک از بازار فروش را نادیده گرفت. فروشگاه های اینترنتی معتبر مزایای زیادی را برای خریداران و فروشندگان به همراه دارند و کار را برای دوستداران قهوه آسان می نمایند. به طوریکه به راحتی و با چند کلیک می توانند قهوه مورد علاقه خود را درب منزل تحویل بگیرند. در ادامه نگاهی به چند فروشگاه معتبر اینترنتی قهوه می اندازیم.

1) قهوه ایلیا

قهوه ایلیا، بزرگترین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی صنعت قهوه در کشور به شمار می آید که پس از سه سال فعالیت توانسته برای اولین بار در کشور، انواع قهوه ها از جمله قهوه های فرآوری شده را به صورت آنلاین و سریع در اختیار علاقمندان قرار دهد. قهوه ایلیا از سه بخش، فروشگاه اینترنتی، مجله اینترنتی تخصصی و تخصصی ترین گروه صنعتی تشکیل شده است. این فروشگاه شامل گستره ای از کالاهای مرتبط با صنعت قهوه می گردد و محصولاتی همچون انواع دانه قهوه فرآوری شده، انواع قهوه برند، انواع اسپرسوساز، قهوه ساز، قهوه سازهای نسل سوم، لوازم باریستا، تجهیزات آشپزخانه و آسیاب قهوه را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

2) قهوه ملو

قهوه ملو ارائه دهنده انواع قهوه و لوازم و تجهیزات و دستگاه های خانگی حرفه ای به مشتریان خانگی و قهوه فروشی ها، کافی شاپ ها و رستوران ها است. این مجموعه از سال 84 تاکنون در زمینه روست و ترکیب قهوه های مخصوص و ممتاز فعالیت داشته است. سایت ملوکافی با هدف ارائه محصولات و خدمات به صورت اینترنتی به بازار هدف (قهوه) از سال 92 شروع به فعالیت نموده و در این خصوص به بیش از 3 هزار مشتری اعم از خانگی و قهوه فروشی ها و کافی شاپ ها خدمت رسانی می نماید. هدف از ارائه محصولات به صورت اینترنتی دسترسی هرچه راحت تر و سریعتر مشتریان برای دسترسی به اطلاعات و محصولات متفاوت در زمینه قهوه است.

3) فروشگاه تی کافه

Tea Coffee در زبان انگلیسی به معنی چای و قهوه و در زبان فرانسه Petit Cafe تی کافه خوانده می گردد که به معنی کافه کوچک است. این لفظ در گویش رشتی معنی متفاوتی دارد؛ تی کافه در گویش رشتی معنی کافه تو را دارد. تی کافه در سال 94 با شعار هر آنچه از قهوه و چای می خواهید و با هدف فراهم کردن ملزومات مورد احتیاج دوستداران قهوه و چای شروع به فعالیت نموده است. در این فروشگاه اینترنتی قهوه، چای و دمنوش، قهوه ساز (از قهوه ساز کپسولی گرفته تا اسپرسو ساز همراه) لوازم و تجهیزات مختلف برای سرو قهوه و همچنین شکلات و تاپینگ برای خرید نیز یافت می گردد.

4) قهوه تیرینک

این مجموعه با بیش از 30 سال تجربه فراوری و بازرگانی در صنعت چای کشور، مالکیت ده ها برند تجاری خوش نام نظیر چای طلا، مانی و تشریفات را داراست. با گردهم آمدن تیمی متشکل از متخصصان جوانان و با انگیزه کشور در اردیبهشت سال 94 به صورت مستقل فعالیت خود را شروع نموده است. این گروه پس از ماه ها تحقیق متمرکز بر روی بازار آنلاین کشور پیروز به طراحی ایده تیرینک شد. تیرینک، فروشگاه اینترنتی انواع نوشیدنی و محصولات مرتبط است که میخواهد بزودی به مرجع تخصصی شماره یک برندها و محصولات داخلی و خارجی انواع نوشیدنی تبدیل گردد. این فروشگاه اکنون با تمامی فراورینمایندگان و واردنمایندگان انواع محصولات نوشیدنی، دسر، شیرینی و لوازم جانبی مرتبط همکاری دارد.

5) فروشگاه کافی تامین

این فروشگاه نیز همچون سایر فروشگاه های نامبرده، تامین نماینده آنلاین قهوه و نوشیدنی های گرم است. کافی تامین مجموعه ای تخصصی در زمینه فروش انواع برندهای قهوه، چای، دمنوش، نوشیدنی های ارگانیک و رژیمی، تجهیزات و دستگاه های قهوه ساز خانگی و حرفه ای است و موجبات خریدی آنلاین، سریع و آسان را فراهم نموده است. کافی تامین طیف وسیعی از معتبرترین برندهای قهوه، چای و سایر نوشیدنی های گرم محبوب را ارائه می دهد و با واردنمایندگان و توزیع نمایندگان اصلی این کالا همکاری دارد. این فروشگاه اینترنتی با ارائه اطلاعات جامع و کاربردی امکان مشاوره با همکاران بخش فروش و پشتیبانی را فراهم نموده تا بیشترین میزان رضایتمندی را در میان مشتریان خود داشته باشد.

6) فروشگاه اینترنتی قهوه ست

این فروشگاه تجربه چهار نسل ارتباط مداوم و مستمر را با مصرف نمایندگان داشته است. از جمله ویژگی های شاخص مجموعه قهوه ست واردات مواد اولیه راسا بوسیله مدیریت مجموعه و انتخاب بهترین مواد اولیه برای فراوری قهوه است. ست اولین مجموعه مرتبط با قهوه در ایران به حساب می آید که در سال 2007 به عضویت انجمن تخصصی قهوه اروپا (Speciality coffee association of Europe) در آمده و بسیاری از دوره های مربوط به فرآوری قهوه را مدیریت به صورت تخصصی در کارگاه های آموزشی این انجمن و همچنین کارگاه های تخصصی فرآوری قهوه به خصوص در زمینه بودادن قهوه (Roasting) را در کشور آمریکا که از پیشگامان این صنعت است را گذراند. این فروشگاه اکنون با پشتوانه دستاوردهای گذشته و تکنولوژی روز جهان وارد مرحله فراوری قهوه به صورت صنعتی و گسترده شده است. قهوه ست در بهمن ماه 94 پیروز به اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت و سازمان غذا دارو شده و فراوری سنتی و محدود قهوه را تبدیل به فراوری صنعتی و انبوه نموده است.

7) فروشگاه دارنیکو

گروه دارنیکو متشکل از افراد ماهر و با تجربه در بازار قهوه ایران است و توانسته در طول سال ها رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب سازد. این مجموعه به وسیله فضای مجازی فعالیت خود را گسترش داده و علاوه بر ترویج فرهنگ نوشیدن قهوه، تجهیزات مورد احتیاج آن را هم با قیمت و شرایط مناسب در اختیار عموم قرار داده است.

8) باریستا شاپ

باریستا شاپ یک فروشگاه آنلاین تخصصی در صنعت قهوه به حساب می آید. در این فروشگاه هیچ گونه کالای عمومی و یا خارج ازتعریف های مربوط به صنعت قهوه ارائه نمی گردد. تیم باریستا شاپ در تکاپوی آن است تا تمام اطلاعات لازم را به وسیله سایت در اختیار مراجعه نمایندگان و مشتریان قرار دهد. تمامی محصولات ارائه شده یا از انبار باریستا شاپ یا به صورت مستقیم از انبار شرکت وارد نماینده و یا فراورینماینده محصول همراه با گارانتی و خدمات مربوطه به هر کالا برای مشتری ارسال می گردد. ارسال بار به تمام نقاط کشور به وسیله شرکت کالارسان چاپار و یا شرکت پست صورت می گیرد و در تهران نیز توسط پیک یا اسنپ باکس ارسال می گردد.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: همگردی
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4251

به "فروشگاه های اینترنتی فروش قهوه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های اینترنتی فروش قهوه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید