فرنگی کاران نوجوان بعد از قهرمانی در آسیا چه گفتند؟

به گزارش کنفرانس هکا، سه فرنگی کار ایران در مسابقات نوجوانان آسیا تاکید کردند به دنبال مدال طلای جهان در مسابقات جهانی یونان خواهند بود.

فرنگی کاران نوجوان بعد از قهرمانی در آسیا چه گفتند؟

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب سه مدال طلا، پنج نقره و یک برنز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

سه طلایی ایران در این مسابقات محمد حسین وند در وزن 54 کیلوگرم، علی کبیری در وزن 65 کیلوگرم و سید مجتبی حسینی در وزن 100 کیلوگرم بودند. میلاد رضانژاد نیز در حالی یکی از پنج نقره ایران را به دست آورد که در دو ثانیه سرانجامی به دلیل غفلت نتیجه را به حریف قرقیز واگذار کرد.

محمد حسین وند در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بانکوک پایتخت تایلند، درباره کسب عنوان قهرمانی آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر می کنم امسال نیز همانند سال گذشته پیروز به کسب مدال طلای آسیا شدم. سطح این دوره از مسابقات بسیار خوب بود، چرا که همیشه در سبک وزن کشتی گیران خوبی در آسیا حضور دارند که در سطح جهان نیز عنوان دار هستند. از این که توانستم بار دیگر پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم، خوشحالم.

دارنده دو مدال طلای آسیا درباره حضور در مسابقات جهانی یونان، گفت : مطمئنا هدفی جز رسیدن به مدال طلای جهان ندارم. با انگیزه تر از همیشه به تمریناتم ادامه می دهم تا در مسابقات جهانی یونان پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم.

علی کبیری دارنده مدال طلای وزن 69 کیلوگرم آسیا نیز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که سطح این رقابت ها بسیار بالا بود، اظهار کرد: حریفان با آمادگی خوبی پا به این رقابت ها گذاشته بودند. داوری ها نیز می توانست بهتر از این باشد. کما این که در دیدار فینال نحوه داوری به ضرر من بود، اما به گونه ای کار کردم که به هر شکل ممکن به فزونی برسم و نگذارم کار به داوری بکشد.

دارنده مدال طلای آسیا با بیان این که آماده است با قدرت هر چه بیشتر در مسابقات جهانی یونان به روی تشک برود، گفت : خیلی سریع باید تمریناتمان را در خانه کشتی از سر بگیریم تا ان شاء الله در مسابقات جهانی یونان که حدود 40 روز دیگر برگزار می شود ، به پیروزیت برسیم. این بار قصد دارم مدال طلای جهان را بر سینه ام بزنم.

سید مجتبی حسینی، فرنگی کار سنگین وزن ایران که آخرین طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود، نیز در گفت وگو با خبرنگاران، سطح مسابقات آسیایی را بالا ارزیابی و بیان کرد: شاهد حضور کشتی گیران خوبی از سایر کشورها در تایلند بودیم که همین امر باعث شده بود کار سخت شود، اما همگی هم قسم بودیم تا از اعتبار کشتی ایران دفاع کنیم و خوشبختانه من هم با کسب مدال طلای آسیا در این راه اثر گذار بودم.

فرنگی کار وزن 100 کیلوگرم ایران، اضافه نمود: امیدوارم در مسابقات جهانی نیز لیاقت پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشم و این بار مدال طلای جهان را از آن خود کنم. انگیزه زیادی برای رسیدن به این عنوان دارم و از هیچ تلاشی فروگذار نیستم.

به گزارش خبرنگاران، میلاد رضانژاد در حالی مدال نقره آسیا را بر گردن آویخت که تا دو ثانیه سرانجامی دیدار فینال مقابل حریف قرقیز پیش بود، اما به یک باره بر اثر غافلگیری نتیجه را از دست داد و به مدال نقره بسنده کرده بود.

رضانژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در تایلند، در این باره گفت : متاسفانه بی تجربگی کردم و تنها دو ثانیه مانده به سرانجام کشتی پیروزی را با شکست عوض کردم. من به فکر این که کشتی تمام شده، حواسم به تابلوی نتایج بود و بچه های تیم نیز در حال شمارش ثانیه های سرانجامی بودند، اما به یکباره از حریف فن کمر خوردم و نتیجه را واگذار کردم. متاسفانه دیگر زمانی برای جبران آن نداشتم.

رضانژاد اضافه نمود: امیدوارم در مسابقات جهانی بتوانم دوبنده تیم ملی را بر تن کنم. این بار نمی خواهم هیچ اشتباهی داشته باشم و مطمئنا برای مدال طلا به روی تشک خواهم رفت.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7346

به "فرنگی کاران نوجوان بعد از قهرمانی در آسیا چه گفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران نوجوان بعد از قهرمانی در آسیا چه گفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید