فارس من، درخواست دانشجویان برای افزایش دروس معرفی به استاد مورد موافقت نهاده شد

به گزارش کنفرانس هکا، بعضی دانشجویان دانشگاه تهران با ثبت سوژه در سامانه فارس من درخواست دو برابر کردن دروس معرفی به استاد در دانشگاه تهران را مطرح نموده اند. خبرنگار، این موضوع را از مسوولان مربوط پیگیری نموده است.

فارس من، درخواست دانشجویان برای افزایش دروس معرفی به استاد مورد موافقت نهاده شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من درخواست دو برابر کردن دروس معرفی به استاد دانشگاه تهران را مطرح نموده اند.

این کاربران نوشته اند: ما، جمعی از دانشجویان ترم آخر دانشگاه تهران بنا به بخشنامه وزارت علوم مبنی بر امکان دریافت درس معرفی به استاد، تا دوبرابر میزان عادی، یعنی 4 درس، از شما مدیران تقاضا داریم بنا به شرایط ایجاد شده بخاطر بیماری کرونا و تمام مسائل و سخت گیری های آموزشی دانشگاه تهران در طول سال های گذشته نسبت به تمام دانشگاه های سراسر ایران و همچنین عدم فرض قطعی نسبت به اتمام بیماری همه گیر کرونا که خود باعث به وجود آمدن بسیاری از مسائل شده است، دستور فرمایید مجوز اخذ سقف تعداد ممکن برای دروس معرفی به استاد را برای دانشجویان بزرگترین و برترین دانشگاه ایران نیز داده گردد تا بخاطر یک درس در این اوضاع جامعه و مسائل اقتصادی و اجتماعی و سلامتی، یک ترم دیگر نیز درگیر مسائل آموزشی موجود نباشند. این مطالبه گری با کمال احترام به اطلاع شما می رسد.

پاسخ پیگیری درخواست کاربران فارس

خبرنگار، این موضوع را از دانشگاه تهران پیگیری کرد.

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در پاسخ به این پیگیری در گفت وگو با خبرنگار، شرح داد: پیرو ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعداد واحدهای معرفی به استاد در دانشگاه تهران هم در این ترم افزایش یافته است.

وی گفت: تعداد دروس معرفی به استاد در این ترم 3 درس مشخص شده است.

انتهای پیغام/

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11099

به "فارس من، درخواست دانشجویان برای افزایش دروس معرفی به استاد مورد موافقت نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، درخواست دانشجویان برای افزایش دروس معرفی به استاد مورد موافقت نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید