حبیبی: بعد از کرونا، آموزش تصحیح نسخ خطی را ادامه می دهم

به گزارش کنفرانس هکا، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها گفت: کلاس های آموزش تصحیح نسخ خطی برای جوانان را بعد از اتمام دوران قرنطینه، از سر می گیرم.

حبیبی: بعد از کرونا، آموزش تصحیح نسخ خطی را ادامه می دهم

نجفقلی حبیبی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه تقریبا از روز 15اسفند در منزل هستم، اظهار کرد: در منزل کارهای علمی خود از جمله تصحیح نسخ خطی منابع مربوط به ابن سینا و توضیح کتاب قانون را انجام می دهم و از این لحاظ عقب ماندگی ندارم.

وی ادامه داد: با این حال کارهای موسسه توسعه دانش و پژوهش ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است. ما پیش از این بیماری، دوره های آموزشی برای جوانان علاقمند به تصحیح نسخ خطی شروع کردیم، ولی فقط دو جلسه آن برگزار گردید. جوانان با شوق و علاقه زیادی به این دوره آموزشی آمده بودند و امیدوارم با عادی شدن شرایط، دوباره این دوره را شروع کنیم. همچنین از من خواسته شده بود جلساتی درباره تصحیح نسخ خطی کتاب قانون که پیش از این انجام داده بودم، برگزار کنم که به دلیل همین بیماری این جلسات هم لغو شد.

حبیبی در سرانجام گفت: پس از اتمام دوران قرنطینه، کارهای علمی خود را دنبال نموده و دوره های آموزشی موسسه توسعه دانش و پژوهش ایران را ادامه می دهم تا جوانان علاقمند را با تصحیح نسخ خطی آشنا کنم.

رپورتاژ آگهی: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9898

به "حبیبی: بعد از کرونا، آموزش تصحیح نسخ خطی را ادامه می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: بعد از کرونا، آموزش تصحیح نسخ خطی را ادامه می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید