عنوان Civilization 6 با یک تریلر جدید برای کنسول ها معرفی شد

به گزارش کنفرانس هکا، سری Civilization سال های سال در صدر لیست بهترین بازی ها و عناوین استراتژی قرار داشت. به همین دلیل، عنوان Civilization 6 که شب گذشته در جریان برگزاری رویداد State of Play شرکت سونی برای کنسول های نسل هشتمی معرفی شد هم یکی از بهترین بازی های این سبک است که تا به حال ساخته شده. قطعا کاربران نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی تا به حال خاطرات خوشی از این بازی برای خود ساخته اند. در ادامه می توانید ضمن کسب اطلاعات بیشتر درمورد این بازی، تریلر معرفی آن را نیز مشاهده کنید. با وینفون همراه باشید.

عنوان Civilization 6 با یک تریلر جدید برای کنسول ها معرفی شد

اکنون نوبت به آن دسته از کاربران رسیده تا این عنوان را روی کنسول های خانگی خود هم تجربه کنند چرا که این بازی قرار است انتها سال جاری میلادی برای کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و همینطور مدل های میان نسلی آن ها به اسم پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس به عرضه برسد.

همانطور که در جریان برگزاری رویداد State of Play هم اعلام شد، این بازی در ماه نوامبر به دست کاربران پلی استیشن 4 خواهد رسید. بعد از آن شفاف سازی های لازم درمورد این موضوع اعلام شد و شرکت ناشر این بازی به اسم 2K Games اظهار کرد این بازی برای ایکس باکس وان هم به عرضه خواهد رسید. نسخه فیزیکی این بازی که در خرده فروشی ها و فروشگاه های گیم سراسر دنیا به فروش خواهد رسید، شامل نسخه اصلی این بازی خواهد شد که آخرین نسخه به روزرسانی شده آن است. اما دو بسته گسترش دهنده آن به نام های Rise and Fall و همینطور Gathering Storm در یک باندل جداگانه به فروش خواهند رسید. همچنین لازم به توضیح است که نسخه پلی استیشن 4 این بازی شامل Nubia+ Khmer و همینطور Indonesia Civ & Scenario Packs نیز خواهد شد.

عنوان Civilization 6 در تاریخ 1 آذر ماه سال جاری شمسی برابر با 22 نوامبر 2019 میلادی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به عرضه خواهد رسید، در حالی که نسخه های نینتندو سوییچ و رایانه شخصی آن در حال حاضر در دسترس واقع شده است. در ادامه از شما دعوت می کنم که تریلر معرفی نسخه کنسولی این بازی را مشاهده کنید.

maeaedu.ir: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: وینفون
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5936

به "عنوان Civilization 6 با یک تریلر جدید برای کنسول ها معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان Civilization 6 با یک تریلر جدید برای کنسول ها معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید