علی نژاد به ووشو شخصیت داد، انتخابات فدراسیون کاملا سالم بود

به گزارش کنفرانس هکا، قهرمان ووشوی دنیا گفت: علی نژاد در دوران ریاستش به ووشو شخصیت داد و باعث شد نظر مسئولان و رسانه ها به این رشته جلب شود.

علی نژاد به ووشو شخصیت داد، انتخابات فدراسیون کاملا سالم بود

الهه منصوریان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران اظهار کرد: در دوران ریاست علی نژاد مرز پیروزیت ها از قهرمانی های انفرادی به تیمی تبدیل شده و سعی شد به این رشته شخصیت بیشتری داده شود. امروز با تلاش های او و همدلی همه خانواده این رشته به جایگاه خوبی رسیده ایم و حالا وظیفه همه ما هست که از این جایگاه مراقبت کنیم.

وی ادامه داد: علی نژاد واقعا به ووشو شخصیت داد به نحوی که در دوران ریاست او توجه همه مسئولین و رسانه ها به این فدراسیون جلب شد و به نوعی باعث شد که زحمات ما دیده شود. تا پیش از حضور او به اذعان بسکمک یا در این رشته اعزامی وجود نداشت و یا حتی پیروزیت های تک ستاره ها نیز دیده نمی شد.

دارنده 3 طلا و یک برنز رقابت های جهانی گفت: امروز به نوعی خانه ووشو بزرگ تر از گذشته شده و حالا همه باید مراقب این خانه باشیم. انتخابات تمام شده و حالا نوبت همدلی است. هر کسی مختار بود که با توجه به نظرش از نامزدی حمایت کند کما اینکه حتی خواهر من هم شاید نظری متفاوت نسبت به من داشت اما امروز بعد از برگزاری مجمع باید بازهم مثل همیشه کنار هم باشیم و تنها به پیشرفت رشته مان فکر کنیم.

منصوریان همچنین شرح داد: مجمع ووشو در بهترین شرایط و در سالم ترین شرایط ممکن برگزار گشت. هم اینکه قهرمانان و اعضای خانواده ووشو آزادانه نظرشان را قبل از انتخابات اعلام کردند گواه سلامت مجمع بود. همه نظرات محترم بود و امروز نیز به امید خدا همه به دنبال کمک به فدراسیون خواهیم بود.

وی در مورد رئیس جدید فدراسیون نیز گفت: صدیقی می تواند از پس کار بربیاید و مطمئنم می توانیم در آینده نیز شاهد تکرار افتخارات و پیروزیت های گذشته باشیم. شاید واقعا سخت باشد فردی جایگزین مدیری پیروز همچون علی نژاد باشد ولی در هر حال باید به صدیقی کمک کنیم تا جایگزین مناسبی باشد و همانطور که اشاره شد به اعتقاد من او توانایی مدیریت خوب و ایده ال را در این رشته دارد.

قهرمان ووشوی آسیا و جهان در سرانجام اضافه کرد: قطعا در آینده شاهد حرکت در مسیری خواهیم بود که در این 13 سال طی کردیم. خوشبختانه ووشوی ایران به آن میزان از پختگی رسیده که شرایط برای همکاری در آن بسیار فراهم است و اتحاد خانواده این رشته به این راحتی ها از بین نمی رود. اختلاف نظرها نه تنها باعث اختلاف نمی شود بلکه موجبات تقویت نقاط قوت را نیز پیش از گذشته فراهم می کند.

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11175

به "علی نژاد به ووشو شخصیت داد، انتخابات فدراسیون کاملا سالم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد به ووشو شخصیت داد، انتخابات فدراسیون کاملا سالم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید