عدم تایید سهمیه جهانی بانوی سنگنورد توسط کمیته ملی المپیک

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام فدراسیون دنیای کوهنوردی و صعودهای ورزشی، یکی از سهمیه های بازی های ساحلی دنیا در این رشته به الناز رکابی قهرمان ماده بولدرینگ سنگ نوردی ایران اختصاص پیدا نموده است.

عدم تایید سهمیه جهانی بانوی سنگنورد توسط کمیته ملی المپیک

بدین ترتیب رکابی در صورت تایید کمیته ملی المپیک می تواند یکی از نمایندگان ورزش ایران در بازی های ساحلی دنیا باشد. البته کمیته ملی المپیک تایید این سهمیه تخصیصی از سوی فدراسیون دنیای کوهنوردی به الناز رکابی را منوط به نتیجه بعضی پیگیری ها نموده این در حالی است که فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران روز گذشته برای اطلاع رسانی در خصوص سهمیه الناز رکابی، اینگونه عنوان نمود که این سهمیه با تایید کمیته ملی المپیک در اختیار وی قرار گرفته است!

در هر صورت دومین سهمیه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای اعزام ورزشکار به بازی های ساحلی دنیا هنوز تاییدیه لازم از سوی کمیته ملی المپیک را نگرفته است. پیش از این علی برات زاده دیگر سنگنورد ایران صاحب سهمیه بازی های ساحلی دنیا شده بود که این سهمیه مورد تایید کمیته المپیک هم قرار گرفته است.

فوتبال ساحلی (12 نفر) و کاراته (یک سهمیه مردان و یک سهمیه بانوان) سهمیه لازم برای بازی های ساحلی دنیا را کسب نموده بودند. در صورت تایید قطعی سهمیه الناز رکابی، تعداد سهمیه های ایران به 16 سهمیه افزایش پیدا می نماید.

نخستین دوره بازی های ساحلی دنیا مهرماه به میزبانی قطر برگزار می گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4428

به "عدم تایید سهمیه جهانی بانوی سنگنورد توسط کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تایید سهمیه جهانی بانوی سنگنورد توسط کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید