عباس ترابیان: در نفرات اعزامى به برزیل محدودیت اعمال می کنیم، مطمئن نیستم همه برنامه های تیم ملی فوتسال انجام گردد

به گزارش کنفرانس هکا، عباس ترابیان گفت که در تعداد نفرات اعزامى به برزیل برای دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال، محدودیت هایی اعمال می گردد.

عباس ترابیان: در نفرات اعزامى به برزیل محدودیت اعمال می کنیم، مطمئن نیستم همه برنامه های تیم ملی فوتسال انجام گردد

عباس ترابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره احتمال لغو سفر تیم ملی فوتسال به برزیل گفت: کارها را انجام دادیم و فرم مربوط به اجازه فیفا را نیز ارسال کردیم. برزیل برای این بازی اسپانسر گرفته و کارهای مربوط به این دیدار را انجام داده است. دلیلی برای لغو بازی نمی بینم، مگر اینکه مسائل داخلی داشته باشیم که انشاءالله مسئله ای نیست. شورای برون مرزی هم با این سفر موافقت نموده و تاکنون چیزی مبنی بر لغو سفر به برزیل به من ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: برزیل به همه کشورهای مهم فوتسالی وصل است و اگر این سفر لغو گردد، ضرر مالی بدی به این کشور می زنیم و ارتباط ما کاملاً با برزیل قطع می گردد. ما نیز ضربه بدی می خوریم. قبول داریم هزینه این سفر بالاست، اما نمی توانیم همه چیز را در کشور تعطیل کنیم. سعی می کنیم با کم کردن و مدیریت نفرات و هزینه های جانبی، این سفر انجام گردد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان اینکه به همراه اعضای تیم ملی فوتسال به برزیل نمی رود، توضیح داد: در تعداد نفرات قطعاً محدودیت اعمال می گردد. خودم هم همراه تیم به برزیل نمی روم. قرار بود در جلسه شورای گرندپری شرکت کنم که بهانه آوردم و در این جلسه حاضر نمی شوم. شروع تمرینات تیم ملی فوتسال برای دیدار با برزیل

با این شرایط مالی مطمئن نیستم همه برنامه های تیم ملی انجام گردد، اما روی دیدار تدارکاتی مقابل برزیل خیلی اصرار داریم.، ترابیان با بیان این جمله اظهار داشت: این بازی رفت و برگشت بوده و برزیل هم فروردین ماه به ایران می آید. تیم ملی ایران تیمی نیست که با تیم های سطح پایین بازی کند و از غلبه بر آنها خوشحال باشد. باید با تیم های بزرگ بازی کنیم و به عنوان تیم سوم دنیا، انگشت نما باشیم.

وی با اشاره به کوشش های خود برای برقراری ارتباط مناسب با فدراسیون فوتبال برزیل به خبرنگاران گفت: زحمت زیادی کشیدم تا ارتباط بین دو کشور را ایجاد کنم. ایران تنها کشوری است که برزیل بدون دریافت پولی به آن کشور می رود. این خیلی مهم است. باید کوشش کنیم احترام بین دو کشور به هر قیمتی حفظ گردد و امیدوارم فدراسیون فوتبال این موضوع را مدیریت کند تا با نفرات کمتر و محدودیت بیشتر، این سفر انجام گردد.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 889

به "عباس ترابیان: در نفرات اعزامى به برزیل محدودیت اعمال می کنیم، مطمئن نیستم همه برنامه های تیم ملی فوتسال انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس ترابیان: در نفرات اعزامى به برزیل محدودیت اعمال می کنیم، مطمئن نیستم همه برنامه های تیم ملی فوتسال انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید