خبرگزاری DPA مطرح نمود: ویلموتس 4.5 میلیون دلار برای 3 سال می خواهد

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک به زودی وارد تهران خواهد شد تا قرارداد سه ساله ای را برای راهنمایی تیم ملی با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کند. قراردادی که اگر با همین شرایط منعقد گردد تا جام جهانی قطر با سایر هزینه ها حدود 100 میلیارد تومان برای فوتبال ایران هزینه خواهد داشت.

خبرگزاری DPA مطرح نمود: ویلموتس 4.5 میلیون دلار برای 3 سال می خواهد

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری DPA، مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی قرار است به زودی به تهران سفر کند تا قرارداد سه ساله ای را با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کند. این مربی تا خاتمه جام جهانی قطر عهده دار راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

سرمربی 50 ساله نهایتاً ظرف روزهای آینده به تهران سفر خواهد نمود تا راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد و جانشین کارلوس کی روش پرتغالی در تیم ملی فوتبال ایران گردد.

مدیر برنامه های این مربی بلژیکی در ترکیه دیداری با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران داشته است.

گفته می گردد که سرمربی بلژیکی به کمتر از یک و نیم میلیون دلار به ازای هر سال برای راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران راضی نیست و میخواهد دو دستیار هم با خود به تیم ملی فوتبال ایران بیاورد. (این یعنی در مجموع قرارداد خودش و دستیارانش و سایر هزینه ها، حدود 100 میلیارد تومان برای سه سال حضور در تیم ملی ایران).

تیم ملی فوتبال ایران پنجمین تیم دوران مربیگری مارک ویلموتس محسوب خواهد شد. این سرمربی که سابقه راهنمایی شالکه را در بوندسلیگا آلمان در کارنامه خود دارد، یک سال راهنمایی سنت پرویدن را بر عهده گرفته است و در ادامه به عنوان دستیار در تیم ملی بلژیک فعالیت کرد.

مارک ویلموتس چهار سال عهده دار تیم ملی بلژیک در جام های جهانی برزیل و یورو 2016 بود و آخرین بار نیز تیم ملی فوتبال ساحل عاج را بر عهده گرفت.

به نظر می رسد مذاکرات دو طرف بر روی مبلغ قرارداد همچنان ادامه دارد و فدراسیون فوتبال ایران خواهان کاهش این مبلغ است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3234

به "خبرگزاری DPA مطرح نمود: ویلموتس 4.5 میلیون دلار برای 3 سال می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری DPA مطرح نمود: ویلموتس 4.5 میلیون دلار برای 3 سال می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید