طعنه طرفداران دورتموند به بارسلونا پس از همگروهی دو تیم در لیگ قهرمانان

به گزارش کنفرانس هکا، طرفداران نایب قهرمان فصل گذشته بوندس لیگا برای رقیب اسپانیایی شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شیوه ای جالب رجزخوانی نموده اند.

طعنه طرفداران دورتموند به بارسلونا پس از همگروهی دو تیم در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، بسیاری از طرفداران تیم فوتبال بوروسیا دورتموند بابت قرار دریافت تیم محبوب شان در گروه مرگ رقابت ها (گروه F) جایی که تیم های فوتبال بارسلونا، اینتر و اسلاویاپراگ جمهوری چک حضور دارند و سخت شدن کار آن برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی ناراحت شده باشند اما خود این باشگاه با شوخ طبعی به قرعه اش در مرحله گروهی رقابت ها واکنش نشان داده است.

باشگاه دورتموند، به دنبال معین شدن نتایج قرعه کشی، در فضای مجازی سعی در یادآوری شکست تلخ 4 بر صفر فصل گذشته بارسلونا در خانه لیورپول - باختی که منجر به حذف کاتالان ها شد - داشته و از آن به عنوان بهانه ای برای رجزخوانی برای قهرمان فصل گذشته لالیگا استفاده نموده است.

در پیامی که دورتموندی ها در صفحه رسمی شان در توئیتر برای اعلام خبر همگروهی با بارسلونا منتشر نموده اند، تصاویر قرار گرفته است که احتمالاً به مذاق هیچ یک از بازیکنان بارسلونا خوش نیامده است. در این پیامی تصاویری از صحنه گل غافلگیر کننده لیورپول به بارسلونا در شب پیروزی 4 بر صفرش مقابل کاتالان ها در بازی خانگی دور برگشت مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته و در توضیح آن آمده است: از الان به بعد باید روی ضربات کرنرمان کار کنیم.

اشاره دورتموندی ها به چهارمین گلی بود که بارسلونا فصل گذشته از روی ضربه کرنر و به شیوه ای کاملاً غیرمنتظره دریافت کردند و به سبب آن حذف شدند.

بوروسیا دورتموند در اولین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، روز سه شنبه 26 شهریور در استادیوم سیگنال ایدوناپارک میزبان بارسلونا خواهد بود.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5596

به "طعنه طرفداران دورتموند به بارسلونا پس از همگروهی دو تیم در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه طرفداران دورتموند به بارسلونا پس از همگروهی دو تیم در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید