طرح گردشگری آلوارس در سرعین بازنگری می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، استاندار اردبیل از بازنگری طرح گردشگری منطقه نمونه آلوارس واقع در شهرستان سرعین اطلاع داد.

طرح گردشگری آلوارس در سرعین بازنگری می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل امروز شنبه 24 شهریور در بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان سرعین توضیح داد: به منظور استفاده بهینه از جاذبه های گردشگری آلوارس لازم است طرح گردشگری بازنگری گردد.

او اضافه نمود: این منطقه استعداد راه اندازی واحدهای بوم گردی را دارد و این مهم می تواند منجر به رونق اشتغال بومیان منطقه گردد.

استاندار اردبیل تاکید نمود: با راه اندازی واحدهای بوم گردی گردشگران می توانند با زندگی عشایر از جمله آداب و رسوم، البسه و غذاهای سنتی آشنا شوند.

بهنام جو همچنین به ضرورت تسهیل در احداث جهت دسترسی پیست شماره دو اشاره و توضیح داد: جاده 3.5 کیلومتری در دست احداث است و انتظار می رود تجهیزات راه اندازی پیست نیز به موقع انتقال یابد تا بعد از اتمام فصل سرما عملیات احداث شروع گردد.

او همچنین در بازدید از روستای باستانی کنزق این روستا را یکی از جاذبه های شاخص گردشگری استان دانست و تاکید نمود: در وضعیت فعلی عملیات کاوش باستان شناسی در حال انجام است و لازم است این روستای باستانی احیا گردد.

استاندار اردبیل توضیح داد: در صورتی که این منطقه باستانی احیا شده و واحدهای بوم گردی راه اندازی گردد در آینده نزدیک شاهد رونق گردشگری این منطقه خواهیم بود.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5203

به "طرح گردشگری آلوارس در سرعین بازنگری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح گردشگری آلوارس در سرعین بازنگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید