طرح مدیریت یکپارچه مجموعه جهانی عباس آباد بازنگری می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از بازنگری طرح مدیریت یکپارچه پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد شهرستان بهشهر خبرداد.

طرح مدیریت یکپارچه مجموعه جهانی عباس آباد بازنگری می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز دوشنبه 16 مهر در جلسه آنالیز ظرفیت های گردشگری، میراث فرهنگی، و صنایع دستی شهرستان بهشهر که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار گردید با اعلام این خبر گفت: شهرستان بهشر سرشار از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی است که می تواند زمینه ساز رونق گردشگری در منطقه باشد.

او با تأکید بر رعایت اصول میراثی در تدوین طرح مدیریت یکپارچه عباس آباد اضافه نمود: در کوشش هستیم اداره شهرستان بهشهر جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، به مرکز شهر منتقل گردد.

فرزانه توضیح داد: با توجه پیگیری های علی محمد شاعری نماینده شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه در مورد واگذاری زمین برای ایجاد بازارچه های صنایع دستی، مسائل و موانع این موضوع در حال آنالیز و اقدام ضروری است.

هادی خنجری، فرماندار شهرستان بهشهر نیز در این جلسه، شهرستان بهشهر را یکی از مهم ترین ظرفیت های استان در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی معرفی کرد و ضمن قدردانی از همراهی اداره کل میراث فرهنگی، کوشش و حمایت بیشتر این مجموعه را خواهان شد.

او با اشاره به اهمیت معرفی ظرفیت ها در صنعت گردشگری، گفت: آمادگی داریم تا با همراهی دستگاه های مرتبط، جاذبه های این شهرستان را برای مردم ایران و دنیا معرفی کنیم.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4935

به "طرح مدیریت یکپارچه مجموعه جهانی عباس آباد بازنگری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مدیریت یکپارچه مجموعه جهانی عباس آباد بازنگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید