ضرورت توسعه متوازن اردبیل، لحظه شماری مردم به شنیدن خبرهای خوب

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنام جو پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل توضیح داد: راستا توسعه استان اردبیل نباید تنها به مرکز و شمال استان محدود گردد و بدین منظور طرح های خاصی در شهرستان خلخال اجرایی خواهد شد.

ضرورت توسعه متوازن اردبیل، لحظه شماری مردم به شنیدن خبرهای خوب

به گفته وی برای برخورداری از جهش مناسب مالی نیازمند برخورداری از رویکرد کارشناسی شده ای در شناسایی پتانسیل های مناطق مختلف استان هستیم تا احیای صنایع کشاورزی و گردشگری مناطق مختلف استان انجام پذیرد.

استاندار اردبیل از اجرای طرح توسعه محورانه خلخال 1400 اطلاع داد و یادآور شد: با اجرایی شدن اهداف درنظر گرفته شده در این شهرستان جنوبی، ایجاد انقلاب در صنایع گردشگری، کشاورزی و صنعتی مدنظر قرار خواهد گرفت.

لحظه شماری مردم برای شنیدن اخبار امیدبخش

بهنام جو با اشاره به مطالبات به حق مردم در راستای رفع سازی مسائل و محدودیت های موجود، اضافه کرد: با قرارگیری در تنگناهای شدید مالی مردم برای شنیدن خبرهای خوب و مسرت بخشی از سوی مسئولان لحظه شماری می نمایند.

وی یادآور شد: در جنگ مالی موجود چنانچه مردم کوشش شبانه روزی مسئولان را برای عبور از موانع موجود ببینند رضایت نسبی حاصل خواهد شد و باید فضایی حاکم گردد که در راستای رفع سازی کمبودهای مردم از تمامی اهرم ها و ظرفیت های قانونی بهره گرفته گردد.

استاندار اردبیل ادامه داد: مسئولانی که با ایجاد اشتغال در بین طیف های مختلف مردم در ارتباط هستند سنگین ترین وظیفه را عهده دار بوده تا در جلب رضایت مردم و ناکام گذاشتن اهداف شوم دشمنان پیروز ظاهر شوند.

بهنام جو با اشاره به اینکه عملکرد بانک ها در استان اردبیل خوب بوده اما رضایت بخش نیست، اضافه کرد: در شرایط مالی کنونی نیازمند عملکرد عالی بانک ها در حمایت از طرح های توجیهی و ارائه تسهیلات مصوب هستیم.

وی در ادامه به کوشش مذبوحانه شبکه های معاند برای ایجاد تفرقه در بین مردم اشاره نمود و ادامه داد: کوشش های انجام پذیرفته در جهت ناپیروز نشان دادن ارکان انقلاب بوده و مدیران ارزشمند و توانا می بایست با عمل به وظایف خود دشمنان را در تعبیر خواب بدون تعبیرشان ناکام نمایند.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1718

به "ضرورت توسعه متوازن اردبیل، لحظه شماری مردم به شنیدن خبرهای خوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توسعه متوازن اردبیل، لحظه شماری مردم به شنیدن خبرهای خوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید