شایعه سازی دلالان برای افزایش قیمت مرغ

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی مشهد گفت: در حال حاضر قیمت مرغ 13 هزار و 200 تومان است.

شایعه سازی دلالان برای افزایش قیمت مرغ

به گزارش، ولی الله کاشکی با اشاره به بعضی شایعات در خصوص قیمت مرغ اظهار کرد: قیمت مرغ 15 هزار تومان نیست و در حال حاضر 13 هزار و 200 تومان است، این ها شایعاتی است که دلالان مرغ برای تخریب این بازار انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین مشکل صنعت طیور، نقدینگی است، اضافه نمود: دو سال گذشته و در اواخر سال 95 یک مرغداری با ظرفیت 20 هزار مرغ با 70 میلیون تومان اداره می شد، اما در حال حاضر این رقم به 300 میلیون رسیده و مرغداران به دلیل کمبود نقدینگی سالن های خود را به دلالان واگذار می نمایند.

رئیس اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی مشهد اعلام کرد: زمانی که مرغداری ها به دلالان واگذار می گردد، کیفیت مطلوب رعایت نمی گردد در صورتی که دولت مشکل نقدینگی را حل نماید، 90 درصد مسائل رفع خواهد شد.

کاشکی اظهار داشت: ما در اتحادیه هر روز قیمت مرغ زنده را رصد و عوامل موثر بر قیمت آن نیز آنالیز می گردد، اکنون قیمت مرغ زنده 9500 تومان است و مرغ آماده طبخ باید با قیمت 13000 هزار تومان عرضه گردد، اما دلالان سبب بالا و پایین شدن قیمت می شوند، اما این اتفاق مقطعی است و جای نگرانی نیست.

وی اضافه نمود: ما باید تعادلی را در قیمت مرغ ایجاد کنیم تا قیمت آن تثبیت گردد، مرغداران و تولیدنمایندگان به دنبال گرانی قیمت مرغ نیستند بلکه به دنبال ثبات قیمت هستند و اگر ثبات ایجاد گردد که خوشبختانه تاکنون ایجاد شده قیمت مرغ باید بین 12 تا 13 هزار تومان باشد.

رئیس اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی مشهد توضیح داد: در حال حاضر مسائلی همچون حمل ونقل وجود دارد که در اثر آن مرغداران پول خرید دان را پرداخت نموده، اما دان مصرفی با تاخیر به دست آنان می رسد و این امر سبب ایجاد مسائلی در این حوزه می گردد.

منبع: ایسنا

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4446

به "شایعه سازی دلالان برای افزایش قیمت مرغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه سازی دلالان برای افزایش قیمت مرغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید