شاهرودی: کنار گذاشتن غلامی فنی بود، خیلی چیزها از کرانچار یاد گرفتم

به گزارش کنفرانس هکا، مربی تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد حذف نام عارف غلامی از لیست تیم امید فقط به خاطر مسائل فنی بوده است.

شاهرودی: کنار گذاشتن غلامی فنی بود، خیلی چیزها از کرانچار یاد گرفتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا شاهرودی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال امید گفت: ما تمام تلاش مان را می کنیم تا بعد از 44 سال راهی المپیک شویم.

وی در مورد اینکه توقع از تیم امید زیاد نیست و این فشار را کم می کند، گفت: بالاخره اعتبار فوتبال مان در میان است و باید از آن دفاع کنیم. ما ایران هستیم و به بازیکنان هم این موضوع را تأکید کردیم. ما باید تلاش کنیم و باقی اش دست خداست.

مربی تیم امید در مورد کنار گذاشتن عارف غلامی از این تیم و شایعات به وجود آمده، خاطرنشان کرد: من نمی توانم این سؤال را جواب دهم، اما فقط باید بگویم فنی بوده است.

اینکه گفته می شود شما در یک گروه در یکی از شبکه های اجتماعی فیلمی از نقاط ضعف مدافعان ارسال کرده اید و غلامی نسبت به آن واکنش نشان داده است، صحت دارد؟، شاهرودی در پاسخ به این سؤال گفت: خیر، اصلاً چنین چیزی نیست. من در کادر فنی یک رأی دارم و نظر خودم را می دهم. چهار پنج نفر در کادرفنی هستند. قطعاً این تصمیم فنی بود و مشکل دیگری نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که غلامی به لحاظ فنی عملکرد خوبی دارد، مطرح کرد: او فوق العاده است و ان شاءالله در استقلال پیروز شود.

مربی تیم امید درباره امکانات این تیم نیز خاطرنشان کرد: امکانات خوب بود. تنها مشکل این بود که ما 30 بازیکن دعوت می کردیم و 10 یا 11 نفر به اردو می آمدند. تنها در اردوی قطر این تعامل بین باشگاه ها و فدراسیون به وجود آمد و تیم کامل راهی اردو شد. خدا را شکر بازی خوبی هم مقابل قطر انجام دادیم، همان طور که می دانید دو بازیکن این تیم هم اخراج شدند، اما مردانگی کردیم و اجازه دادیم به زمین بازگردند. ما دنبال نتیجه نبودیم و به مسائل فنی فکر می کردیم.

شاهرودی درباره شرایط یونس دلفی برای حضور در تیم امید نیز یادآور شد: دلفی بازیکن بزرگی است و گویا مصدوم بوده است. قطعاً موضوع همین بوده، وگرنه او بازیکن بزرگی است.

وی درباره اینکه گفته می شود پس از فسخ قرارداد ویلموتس با ایران باشگاه بلژیکی لج کرده و این بازیکن را در اختیار تیم امید قرار نداده است، گفت: از این موضوع اطلاع ندارم و به ما گفتند مصدم است.

مربی تیم امید در واکنش به این سؤال که او سال گذشته در کادر کرانچار نیز حضور داشته است و تفاوت آن تیم با تیم کنونی را در چه چیزی می بیند، یادآور شد: اول باید از کرانچار تشکر کنم. من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. آن زمان ما چند بازیکن مان را در اختیار نداشتیم که الان اضافه شدند. می توانم بگویم بحث تاکتیکی ما کاملاً نسبت به آن زمان عوض شده است. به هرحال هر مربی تفکرات خودش را دارد. اکنون در حال تمرین روی بازی بسته هستیم تا بیشتر روی ضدحمله کار می کنیم و ان شاءالله بتوانیم نتیجه بگیریم.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8114

به "شاهرودی: کنار گذاشتن غلامی فنی بود، خیلی چیزها از کرانچار یاد گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: کنار گذاشتن غلامی فنی بود، خیلی چیزها از کرانچار یاد گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید