انتخاب هزارم مربی در سطح ولاسکو در عرصه بسکتبال ایران نیست

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، صمد نیکخواه بهرامی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی بسکتبال ایران سهمیه حضور در المپیک را کسب می نماید، گفت: مسابقات پیش رو خیلی مهم هستند و بهترین تیم، سهمیه المپیک را می گیرد. مهم ترین بازی ما هم بازی با پورتوریکو است و باید کوشش زیادی بکنیم.

انتخاب هزارم مربی در سطح ولاسکو در عرصه بسکتبال ایران نیست

وی درباره محبوبیت بسکتبال مثل والیبال گفت: وقتی سال 2007 برای اولین بار قهرمان آسیا شدیم و سهمیه المپیک 2008 را گرفتیم موج خوبی ایجاد شد اما سردمداران فدراسیون نتوانستند خیلی خوب از این موج استفاده نمایند، البته اقبال عمومی نسبت به بسکتبال بهتر شد.

نیکخواه در پاسخ به اینکه اگر مربی در سطح ولاسکو برای بسکتبال بیاید می توانیم شاهد پیروزیت بیشتر تیم ملی باشیم، توضیح داد: آوردن کسی مثل ولاسکو در بسکتبال ایران شدنی نیست. نمی خواهم ورزشها را مقایسه کنم و هر ورزشی سختی های خودش را دارد اما سطح این دو رشته را در جهان نمی توان مقایسه کرد و انتخاب هزارم مربی در سطح ولاسکو در عرصه بسکتبال ایران نیست.

وی درباره اخلاق تندی که در زمین مسابقه دارد، شرح داد: من دو شخصیت کاملاً متفاوت در زمین و خارج از زمین دارم. موقع تمرین ها شوخ هستم اما وقتی مسابقه و جدی است همه چیز جدی می گردد. دعوا هم نمی کنیم. تنش زیاد است و مسابقات حساس است و نمی توانیم خودمان را کنترل کنیم و با عزیزم گفتن کار را جلو ببریم.

کاپیتان تیم بسکتبال همچنین با بیان اینکه خیلی پیشنهادی در سینما نداشتم اما علاقه ای هم به این رشته ندارم، درباره استقلالی بودنش گفت: دو مدل استقلالی و پرسپولیسی داریم و بعضی با علاقه نسبت به یک تیم از تیم دیگر متنفر می شوند اما من استقلال را به عنوان تیم دوم قبول دارم.

وی همچنین پیروزیت های پرسپولیس را در گرو حمایت های دولتی از این تیم دانست و یادآور شد: اخیراً چون دیده اند تابلو شده که اینقدر از پرسپولیس حمایت نموده اند، قدری رویه شان عوض شده است.

نیکخواه در این باره که آیا با حضور استراماچونی می توان به پیروزیت استقلال امیدوار بود، گفت: من چند سالی است که از فضای فوتبال دورم و چند بازی را بیشتر نتوانسته ام ببینم. من فکر نمی کنم با حضور یک مربی شرایط ناگهان خیلی عوض بگردد و پرسپولیس هم صرفاً به خاطر برانکو پیروز نشد و عوامل بسیار زیادی دخیل بود.

وی در خاتمه حضور خود در سلام صبح بخیر درباره زنده یاد برادرش آیدین نیکخواه گفت: بعدها فهمیدم ماشین آیدین را در جاده گذاشته اند و ویدئو و فیلم هم ساخته اند. ما اولین کشوری در جهان نیستیم که اتوبان داریم و بقیه هم می توانستند چنین کاری نمایند اما من این امر را نمی پسندم.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3963

به "انتخاب هزارم مربی در سطح ولاسکو در عرصه بسکتبال ایران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب هزارم مربی در سطح ولاسکو در عرصه بسکتبال ایران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید