الرایه خبر داد؛ احتمال تعویق در اعلام رأی AFC درباره میزبانی تیم های ایرانی

به گزارش کنفرانس هکا، بر اساس گزارش یک رسانه قطری ممکن است رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی نمایندگان ایران با یک روز تأخیر اعلام شود.

الرایه خبر داد؛ احتمال تعویق در اعلام رأی AFC درباره میزبانی تیم های ایرانی

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش نشریه قطری الرایه، اعضای ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یا فردا (یکشنبه یا دوشنبه) درباره توصیه های ارائه شده از جانب کمیته مسابقات AFC در مورد عدم برگزاری هرگونه مسابقات باشگاهی در ایران بحث خواهند کرد.

فدراسیون فوتبال ایران جمعه اعلام نمود نامه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC) دریافت کرده است که بالاترین نهاد فوتبال آسیا به دلیل اتفاقات اخیر تصمیم گرفته امتیاز میزبانی چهار نماینده ایران یعنی پرسپولیس، سپاهان اصفهان، استقلال و شهر خودرو مشهد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را بگیرد.

پیش از این اعلام شده بود که ظهر امروز رأی نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر خواهد شد که تا به امروز این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش خبرنگاران، این چهار باشگاه ایرانی پیش از اعلام کرده بودند اگر تصمیم AFC تغییر نکند، از این دوره از رقابت ها کنار خواهند کشید. در سوی دیگر مسئولان ورزش کشور در حال رایزنی برای تغییر رأی اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8291

به "الرایه خبر داد؛ احتمال تعویق در اعلام رأی AFC درباره میزبانی تیم های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الرایه خبر داد؛ احتمال تعویق در اعلام رأی AFC درباره میزبانی تیم های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید