شاسی بلند تازه کیا برقی است

به گزارش کنفرانس هکا، کیا موتورز برای مشتری های ایرانی نامی بسیار آشناست. محصولات این کارخانه خودروسازی کره ای در ایران بسیار پرطرف دار است و به قول قدیمی ها خواستار زیاد دارد. اما از آنجا که مدت هاست درباره حضور ماشین های برقی در دنیا صحبت می گردد، این غول کره ای هم تصمیم گرفته روی پروژه ای کار کند که به فراوری خودروهای برقی منتهی می گردد.

شاسی بلند تازه کیا برقی است

کیا به تازگی در اینستاگرام رسمی اش تیزری درباره یک ماشین شاسی بلند پخش نموده که برقی است و به زودی به پرچم دار این گروه خودروسازی در دنیا هم تبدیل می گردد. باتوجه به مشخصات در تیزر یادشده، این ماشین که فعلاً آن را با نام EV9 معرفی نموده اند، نکته خاصی ندارد و عاری از نکات و اشارات فنی است. بااین حال تا جایی که کاربران و کارشناسان گفته اند، این خودرو شباهت زیادی به کیا تلوراید دارد که بزرگ ترین محصول این گروه خودروسازی است. علاوه بر این، شکل و شمایل ظاهری اش و خطوط ظاهری بدنه نشانگر آن است که احتمالاً این ماشین 3 ردیف جایگاه دارد.

بعلاوه پیش بینی شده که در این محصول، کیا برای بعضی جزئیات با هیوندا هم مشورت نموده است. درباره موتور این ماشین هم حرف های ضدونقیضی وجود دارد، اما بعضی کارشناسان می گویند شاید از موتوری با قدرت 308 اسب بخار همراه یک باتری 100 کیلوواتی با فناوری 800 ولتی در این SUV استفاده شده باشد. با این تفاسیر، طی روزها و ماه های آینده کیا هم به یکی از رقبای بزرگ این عرصه تبدیل می گردد.

آگهی های خرید و فروش انواع خودرو کیا

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13934

به "شاسی بلند تازه کیا برقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند تازه کیا برقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید