سیزده بدر آزادکاران در اردوی تیم ملی؛ فرنگی کاران 13 فروردین به خانه می فرایند

به گزارش کنفرانس هکا، اولین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در قهرمانی آسیا 13 فروردین به پایان خواهد رسید اما آزادکاران روز طبیعت را در کنار هم در کمپ تیم های ملی سپری خواهند کرد.

سیزده بدر آزادکاران در اردوی تیم ملی؛ فرنگی کاران 13 فروردین به خانه می فرایند

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه تمرینات تیم های ملی آزاد و فرنگی طی روزهای 26 و 27 اسفند تعطیل شد تا شاگردان محمد بنا و پژمان درستکار سال تحویل در کنار خانواده های شان باشند، دور تازه تمرینات دو تیم سوم و چهارم فروردین در کمپ تیم های ملی شروع شد.

دو تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین در مغولستان برگزار می شود آماده می کنند.

تیم آزاد را در قهرمانی آسیا رضا مومنی در 57 کیلوگرم، داریوش حضرتقلی زاده در 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، مهدی یگانه جعفری در 70 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، علی سوادکوهی در 79 کیلو، محسن مصطفوی در 86 کیلو، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو، محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و یدالله محبی در 125 کیلوگرم نفرات برتر اوزان دهگانه مسابقات قهرمان کشوری که دی ماه در گرگان برگزار شد، تشکیل می دهند.

تیم فرنگی نیز هرچند هنوز رسماً از سوی محمد بنا معرفی نشده، اما جز وزن 67 کیلوگرم که نفر اول مسابقات جام تختی عضو تیم ملی جوانان است و انتخاب باید از بین نفرات بعدی (سجاد ایمن طلب، سعید ارجمند و شاهین بداغی) صورت بگیرد، 9 ملی پوش دیگر را قرار است نفرات برتر جام تختی که 4 تا 6 اسفند در اهواز برگزار شد، تشکیل دهند.

علی نوربخش در 55 کیلو، مهدی محسن نژاد در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، دانیال سهرابی در 67 کیلو، محمدرضا مختاری در 72 کیلو، عارف حبیب اللهی در 77 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، مهدی بالی در 97 کیلو و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلوگرم عناوین برتر جام تختی که سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی بود، را به خود اختصاص دادند.

اردوی تیم ملی فرنگی تا 13 فروردین ادامه دارد و کشتی گیران سیزده بدر را در کنار خانواده سپری خواهند کرد. اردوی آزادکاران که یک روز دیرتر از فرنگی کاران شروع شد، تا 14 فروردین ادامه دارد و شاگردان درستکار روز طبیعت را در کنار هم در اردوی تیم ملی می گذرانند.

پس از مسابقات قهرمانی آسیا، تیم های ملی کشتی ایران مسابقات کشورهای اسلامی، جهانی صربستان و بازی های آسیایی هانگژو را در پیش دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13252

به "سیزده بدر آزادکاران در اردوی تیم ملی؛ فرنگی کاران 13 فروردین به خانه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزده بدر آزادکاران در اردوی تیم ملی؛ فرنگی کاران 13 فروردین به خانه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید