سونی خداحافظی می نماید

به گزارش کنفرانس هکا، سونی ممکن است درحال برنامه ریزی برای تغییر اساسی در استراتژی کسب وکار موبایل خود باشد.

سونی خداحافظی می نماید

به گزارش خبرنگاران ، گزارش های متعدد رسانه های چینی نشان می دهند که غول ژاپنی درحال آنالیز خروج از بازار رقابتی چین است.

طبق گزارش زومیت، مدل نو گوشی سونی در چین عرضه نخواهد شد و بخش موبایل این شرکت ممکن است به طور کامل با بزرگ ترین بازار گوشی جهان خداحافظی کند.

علت اصلی تصمیم سونی هنوز تعیین نیست؛ اما ممکن است به این علت باشد که گوشی های هوشمند سونی برای به دست آوردن سهم بازار در چین با مشکل روبرو شده اند.

سفر سونی به بازار موبایل چین بیش از یک دهه پیش با خرید سهام اریکسون شروع شد. این مسیر در ابتدا موفقیت آمیز بود؛ اما سونی در ادامه رقابت با مشکل روبرو شد. در نتیجه، سونی اکنون تنها بخش کوچکی از بازار گوشی های هوشمند چین را در اختیار دارد.

خروج سونی از بازار چین، حضور این شرکت را در صنعت موبایل از بین نخواهد برد. تخصص سونی در سنسورهای دوربین گوشی های هوشمند تضمین می نماید که این شرکت همچنان به عنوان یک بازیگر اصلی در بازار باقی خواهد ماند.

طبق گزارش های تأییدنشده، سونی میخواهد اولین فناوری امضای دیجیتال دوربین را در نسل بعدی گوشی های اکسپریا بگنجاند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد که عکس ها را مستقیماً در دوربین امضا و از اعتبار آن اطمینان حاصل نمایند تا از جعل و دستکاری تصاویر اصلی جلوگیری گردد.

یکی دیگر از گزارش ها، تعیینات دوربین Xperia 1 VI را فاش نموده است و به سنسورهای 48 مگاپیکسلی برای هر سه دوربین اشاره می نماید. با این حال، هنوز جزئیاتی در خصوص قیمت گوشی، تاریخ و محل عرضه این دستگاه منتشر نشده است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 اسفند 1402 بروزرسانی: 18 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15801

به "سونی خداحافظی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی خداحافظی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید