سازگار شدن بازی 24 سال قبل با هدست های واقعیت مجازی

به گزارش کنفرانس هکا، طراحان یک بازی ویدئویی که در سال 1995 طراحی و عرضه شده بود، با به روزکردن بازی یادشده آن را سه بعدی نموده و با هدست های واقعیت مجازی سازگار نموده اند.

سازگار شدن بازی 24 سال قبل با هدست های واقعیت مجازی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ونچربیت، طراحان یک بازی ویدئویی که در سال 1995 طراحی و عرضه شده بود، با به روزکردن بازی یادشده آن را سه بعدی کرده و با هدست های واقعیت مجازی سازگار کرده اند.

بازی یادشده که Pixel Ripped نام دارد دنباله ای بر قسمت اول این بازی در سال 1989 محسوب می گردد که در زمان خود بر روی نسل اول کنسول های بازی پلی استیشن سونی قابل اجرا بود.

شرکت سازنده این بازی که Arvore نام دارد، برای جلب دوباره مخاطبان به همکاری با سونی پرداخته و این بازی کلایک دهه 90 میلادی را با هدست های واقعیت مجازی سازگار کرده است. البته هنوز تصویر یا اطلاعاتی از این بازی منتشر نشده و تعیین نیست علاقمندان چه زمانی قادر به اجرای بازی یادشده خواهند بود.

شرکت سازنده مدعی است که در نسخه جدید سه بعدی هم تمامی جذابیت های ماجراجویانه نسخه اولیه بازی یادشده حفظ خواهد شد. قرار است این بازی با تمامی پلاتفورم های اصلی بازی های واقعیت مجازی سازگار باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3518

به "سازگار شدن بازی 24 سال قبل با هدست های واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازگار شدن بازی 24 سال قبل با هدست های واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید