ببینید؛ تریلر نو بازی Monster Hunter Wilds هیولای نوی را معرفی می نماید

به گزارش کنفرانس هکا، شرکت کپ کام (Capcom) به تازگی دومین تریلر بازی Monster Hunter Wilds را با نام The Hunters Journey منتشر نموده است که هیولای جدیدی را با نام بالاهارا (Balahara) معرفی می نماید.

ببینید؛ تریلر نو بازی Monster Hunter Wilds هیولای نوی را معرفی می نماید

این تریلر به بینندگان پخش زنده جشنواره بازی های تابستانی (Summer Game Fest) نگاه عمیق تری به حمله شکارچی به سرزمین های ممنوعه می دهد. همانطور که شکارچی به عمق بیشتری در قلمروی ناشناخته می پردازد، حیات وحش محلی از جمله هیولای نوی به نام بالاهارا مشاهده خواهد نمود و باید تکنیک های نو را برای همزیستی در شرایط ناپایدار منطقه دشت های بازی استفاده نمایند.

ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، تهیه نماینده سری مانستر هانتر، تایید کرد که Monster Hunter Wilds از قابلیت کراس پلی در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی پشتیبانی می نماید. سوجیموتو بعلاوه به طرفدارانی که مشتاقانه منتظر انتشار این بازی موردانتظار در سال 2025 هستند، خبر داد که کپ کام تریلر بعدی خود را در مراسم گیمز کام منتشر خواهد نمود و این بازی برای اولین بار در این رویداد قابل تجربه خواهد بود.

همانطور که گفته شد، هنگام عبور از تپه های شنی دشت های بازی، شکارچیان باید مراقب بالاهارا باشند. سرزمین های ممنوعه بعلاوه میزبان مجموعه های متعددی از هیولا های بزرگ دیگر هستند که می توان آن ها را در تریلر مشاهده کرد. این لوایتان ها در امتداد بدن مار مانند خود مخاط ترشح می نمایند تا ماهرانه در زمین مانور دهند، به دشمنان خود حمله نمایند و تله هایی ایجاد نمایند که می توانند شن های نبرد را به نفع خود تغییر دهند.

این بازی به طور یکپارچه از بخش های داستانی به گیم پلی جریان می یابد تا داستان پویا و مجذوب کننده شکارچی را که رهبری کمیسیون تحقیقات سرزمین های ممنوعه را رهبری می نماید، روایت کند. این سفر بازیکنان را وادار می نماید تا با شکارچیان دیگر متحد شوند تا رابطه بین این دنیا و مردم ساکن آن را کشف نمایند و شانه به شانه در برابر دشمنان نو و ترسناک بایستند.

بازی Monster Hunter Wilds در سال 2025 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1403 بروزرسانی: 21 خرداد 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 17173

به "ببینید؛ تریلر نو بازی Monster Hunter Wilds هیولای نوی را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو بازی Monster Hunter Wilds هیولای نوی را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید