بازی نقش آفرینی Kingdom Come Deliverance 2 معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش کنفرانس هکا، کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیوی وارهورس (Warhorse) با انتشار تریلری از بازی اکشن نقش آفرینی و جهان باز Kingdom Come: Deliverance II برای کنسول ها و رایانه شخصی رونمایی کردند.

بازی نقش آفرینی Kingdom Come Deliverance 2 معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

این دنباله داستان هنری قهرمان را ادامه می دهد که از انتقام گرفتن از خانواده کشته شده خود فراتر می رود و به سمت تبدیل شدن به یک شوالیه واقعی حرکت می کند. این بازی دارای یک جهانی بزرگتر و گسترده تر از بازی اول، یک سیستم جنگی عمیق تر، گفت وگو های تاثیرپذیر از رویدادها و مسیر های مختلفی است که بازیکنان می توانند هنری را در ماموریت خود درون آن ها ببرند.

تعدادی از اعضای تیم وارهورس قول المان های بزرگتر و بهتری را برای جهان، مبارزات، شخصیت ها و موارد دیگر در بازی داده اند. یکی از چیز هایی که آن ها به طور مداوم برجسته کرده، مقیاس بازی است. تام مک کی که نقش هنری را بازی می کند، بیان کرده که این همان چیزی است که قرار بوده بازی اول باشد، اما به دلیل نبود منابع کافی امکان ساخت آن نبوده است. وارهورس از زمان عرضه اولین بازی روی Kingdom Come Deliverance 2 کار می کند و محصول نهایی نوید یک اثر حماسی را می دهد.

گفتنی است که Deliverance 2 در شهر قرون وسطایی کوتنبرگ، واقع در قلب منطقه بوهمیا (جمهوری چک کنونی) می گذرد. به دلیل موفقیت صنعت معدن نقره، کوتنبرگ یکی از ثروتمندترین و مرفه ترین شهر های قرون وسطی است. استودیوی سازنده بر این واقعیت تاکید کردند که بازی چیزی بیش از جهانی پیش فرض گل آلود، کثیف و قرون وسطایی را ارائه خواهد کرد و در عوض، بازیکنان می توانند انتظار چیز باشکوه تری را داشته باشند که شاید بازتابی از سفر مداوم هنری باشد. به طور کلی، نقشه بازی دو برابر نقشه بازی اول خواهد بود.

از خیابان های شلوغ کوتنبرگ تا جنگل های سرسبز اطراف آن، هنری و متحدانش از جمله سر هانس همیشه وفادار و شاد، جهان باز تاریخی گسترده ای برای کاوش دارند و در این میان یک چشم انداز سیاسی پیچیده نیز برای بررسی وجود دارد. در واقع به نظر می رسد که هنری مسائل پادشاهان را حل خواهد کرد و اقدامات شما نیز سرنوشت هنری و نحوه واکنش جهان به او را شکل می دهد. این بازی شامل بیش از 5 ساعت کات سین، نبرد های تاریخی دقیق شامل کراس بو و سلاح های گرم اولیه در کنار سلاح های سرد، موسیقی فوق العاده ا و غیره خواهد بود. همچنین حالت عکاسی وجود خواهد داشت که به بازیکنان اجازه می دهد از ماجرا های حماسی خود در این جهانی زیبای قرون وسطایی یادگار ثبت کنند.

بازی Kingdom Come: Deliverance II در سال جاری میلادی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16848

به "بازی نقش آفرینی Kingdom Come Deliverance 2 معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نقش آفرینی Kingdom Come Deliverance 2 معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید