زن تنها در اسارت گروگان گیران شب رو

به گزارش کنفرانس هکا، دو مرد و یک زن در قالب باندی مخوف زن تهرانی را ربودند و با تهدید های وحشتناک دار و ندارش در بانک ها را به سرقت بردند.

زن تنها در اسارت گروگان گیران شب رو

به گزارش، این زن نه تنها به قتل فجیع تهدید شد بلکه شنید اگر همکاری نکند از او با 15 مرد در یک باغ فیلم سیاه تهیه می کنند و انتشار می دهند.

دهم شهریورماه سرنوشت تلخ زنی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 27 تهران پیش روی اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

زن جوان به کارآگاهان گفت: ساکن محله خانی آباد نو هستم، در ساعت 20:30 در خیابان مهران روبه روی در متروی شهرک شریعتی به عنوان مسافر سوار یک سمند سفید شدم که یک زن روی صندلی شاگرد راننده و یک مرد روی صندلی عقب نشسته بود.

سیمین ادامه داد: در طول جهت راننده خودرو که مرد جوانی بود تغییر جهت داد و وارد اتوبان تندگویان شد! بلافاصله به وی اعتراض کردم، در همین هنگام مردی که در صندلی عقب نشسته بود چاقوی بزرگی را از زیر صندلی در آورد، ضرباتی را با انتهای دسته چاقو به پایم زد و با تهدید و فحاشی حلقه ازدواج و ساعت مچی ام را به زور گرفت.

زن جوان که هنوز وحشت زده بود گفت: آن مرد کیفم را که در کنار دستم بود، گرفت و دو موبایل به همراه کارت های عابر بانکم را برداشت. متهمان رمز عابر بانک کارت ها را پرسیدند و با مراجعه به خودپرداز ها و فروشگاه ها پول آن را بر داشتند، مرد زورگیر گوشی هایم را به زن جوانی که روی صندلی جلو نشسته بود، تحویل داد و او با کنترل پیام های گوشی ام متوجه شد که تعدادی کارت عابر بانک نیز در خانه دارم که پول زیادی در داخل آن است.

مال باخته اظهار کرد: دزدان مجبورم کردند با خانه تماس بگیرم و تقاضا کنم که پول داخل کارت ها را به کارتی که اعلام می کنم واریز کنند و تا زمانی که خانواده ام پول واریز نکردند، آدم ربایان من را در نقاط مختلف شهر تهران می چرخاندند.

زن جوان گفت: خاتمه دزدان حدود ساعت 23 به من گفتند که نشانی خانه ات را بده تا تو را پیاده کنیم و اگر نشانی اشتباه بدهی در همان محل با چاقو تکه تکه ات خواهیم کرد. آن ها می گفتند ما تو را جلوی در منزل تان پیاده می کنیم و باید زنگ بزنی و وارد خانه شوی و اگر نشوی با چاقو تو را خواهیم زد. من هم از روی ترس نشانی دقیق خانه مان را به دزدان گفتم، آن ها مرا به در خانه رساندند و گفتند برو خدایت را شکر کن که تو را به باغی نبرده ایم و جلوی 15 مرد نینداخته ایم و از تو فیلم نگرفته ایم، الان به خانه ات برو و تا ساعت یک شب مهلت داری بقیه پول را کارت به کارت کنی، اگر این کار را نکنی یا شکایت کنی نشانی خانه ات را می دانیم و روزگارت را سیاه خواهیم کرد.

با توجه به حساسیت موضوع گروهی از ماموران عملیات اداره پنجم پلیس آگاهی تحقیقات میدانی در این خصوص را آغاز کردند و در بررسی های میدانی تصویر نیمه واضحی از گردانندگان باند به دست آمد، ولی متاسفانه پلاک خودرو مشخص نبود.

با توجه به این که تصویر آدم ربایان مورد تایید زن جوان قرار گرفت، تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگری شد و کارآگاهان پیروز شدند در پایش های اطلاعاتی راننده خودروی سمندی را که با تصویر به دست آمده مطابقت داشت، شناسایی کنند.

در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه این مرد در محدوده خلازیر شناسایی شد و تیمی از ماموران اداره پنجم مرد زورگیر را بازداشت کردند.

این مرد در بازپرسی ها اقرار کرد با همسر موقتش و یکی از دوستانش سرقت را انجام داده اند.

خیلی زود زن تبهکار و سومین عضو باند بازداشت شدند و تحقیقات از آن ها ادامه دارد.

منبع:خراسان

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6298

به "زن تنها در اسارت گروگان گیران شب رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن تنها در اسارت گروگان گیران شب رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید