زنوزی: فساد در فوتبال از بالاها است

به گزارش کنفرانس هکا، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز در مورد افشاگری اخیرش در ارتباط با پرونده های این باشگاه در فیفا و افراد مرتبط با این پرونده ها مطرح کرد: کلیات را می گویم و واقعیت اینجاست که اینجا (تراکتور) بخش خصوصی بوده و همه چیز حساب و کتاب دارد. نمی توانم ببینم که هم پول بازیکن را داده ایم و هم رسید پرداختی های ما در پرونده بازیکن وجود ندارد. باید این مسائل را آنالیز کنیم.

زنوزی: فساد در فوتبال از بالاها است

h, اضافه نمود: باید این را بگویم که من مدیر باشگاه دولتی نیستم که امروز باشم و فردا نباشم و حتی اگر مالک باشگاه تراکتور هم نباشم، طرفدار این تیم هستم و موضوع را تا آخر پیگیری می کنم. افشاگری کردم چون دولتی نیستم و از جیب خودم هزینه می کنم. در مصاحبه ای هم گفتم که باشگاه ها بیایند و این مسئله را به صورت حقوقی و کارآگاهی آنالیز نمایند که چگونه ما همواره محکوم می شویم. ما بخش زیادی از پول استوکس را پرداخت نموده بودیم و 15، 16 درصدی هم که مانده بود، جرایم او بود که بارها درباره بی انضباطی اش اخطار داده بودیم، اما هیچکدام از اینها در پرونده نیست.

مالک باشگاه تراکتور که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد، گفت: اینکه من روی این مسئله دست گذاشتم و افشاگری کردم، برای این است که از جیب هزینه می کنم، اما بازهم به خاطر خودم نبود و برای فوتبال ایران بود. من این جریمه ها را یا پرداخت می کنم یا نمی کنم، اما نمی گذارم تراکتور مثل بقیه محروم گردد. من افشاگری کردم تا بگویم ببینید عده ای فوتبال ایران را به کجا می برند. بعضی می آیند و مثلاً افشاگری می نمایند که فلانی جوجه دلال است، اما می خواهم بگویم مشکل این دلال ها نیستند، بلکه مشکل بالاتر است. فوقش10، 15 درصد از بازیکن می گیرد و تمام می گردد، اما این اتفاقات در جای بالاتری رخ می دهد و سیستماتیک است.

زنوزی در مورد ورود نهادهای نظارتی گفت: من که بخش خصوصی هستم، خواهش می کنم نهادهای نظارتی و امنیتی بیایند و ابتدا از پرونده های ما آنالیز نمایند. ما خصوصی هستیم اما باشگاه هایی که دولتی اند و از جیب 80، 85 میلیون نفر هزینه می نمایند، تکلیف شان چیست؟ تا چشم باز می کنیم، می بینیم چه پرونده هایی علیه فوتبال ایران باز شده که یک نمونه اش پرونده 6 میلیون یورویی سرمربی سابق تیم ملی است. بنده به عنوان طرفدار تراکتور و طرفدار فوتبال ایران می خواهم که نهادهای نظارتی ورود نمایند تا ببینیم در این فوتبال چه خبر است.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10259

به "زنوزی: فساد در فوتبال از بالاها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی: فساد در فوتبال از بالاها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید