گل محمدی پاسخ مجیدی را داد، بعضی آقایان دنبال زرنگ بازی هستند!

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از نشست با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تقریباً هر هفته جلسه می گذاریم و درباره شرایط تیم و پیگیری امور صحبت می کنیم و کارهایمان را مثل امروز هماهنگ می کنیم.

گل محمدی پاسخ مجیدی را داد، بعضی آقایان دنبال زرنگ بازی هستند!

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط آنتونی استوکس مطرح کرد: او باید به تمرینات می آمد که نیامد. شرایط او پیچیده و مبهم است و بخش حقوقی باشگاه پیگیر است.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت ویژه از پرسپولیس برای برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر اضافه کرد: نمی دانم منظور از حمایت ویژه چیست. فکر می کنم بیشتر بحث مدیریت مهم است. احتیاج نیست هزینه خاصی صرف موارد بهداشتی گردد. هر بازیکن و مربی حاضر است با هزینه شخصی خودش هم تست کرونا را بدهد.

وی اضافه کرد: به نظرم دارند فرار می نمایند که هزینه مابقی لیگ را انجام ندهند. آیا باشگاه هایی که دنبال تعطیلی لیگ هستند حاضرند پول قرارداد بازیکنان شان را بدهند؟ حداقل 6 الی 7 ماه طول می کشد تا واکسن کرونا بیاید.

گل محمدی یادآور شد: مدیران باشگاه هایی که به تعطیلی لیگ اصرار دارند می خواهند زرنگ بازی درآورده و بعضی مربیان و بازیکنان هم آنها را همراهی می نمایند که عجیب است. اگر لیگ تعطیل گردد همه بازیکنان و مربیان متضرر خواهند شد. همه مشاغل در شرایط فعلی آغاز به کار نموده اند. اداره ها، مترو، اتوبوس، شرکت های هواپیمایی که خیلی با مردم سر و کار دارند و شغل شان هم خطرناک است کارشان را آغاز نموده اند. فکر نمی کنم فقط بخواهند فوتبال را تعطیل نمایند. از فدراسیون پزشکی ورزشی گله دارم بدون اینکه جواب تست بعضی باشگاه ها بیاید آنها تمرین کردند و این می تواند مشکل ساز گردد.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین شرایط بشار رسن و کریستین اوساگونا اعلام نمود: بشار رسن قرار است تا شنبه و یکشنبه هفته آینده به تهران برسد. درباره بحث های اقتصادی او همین امروز صحبت کردیم.متاسفانه برای اوساگونا پروازی از نیجریه وجود ندارد و باید منتظر ماند تا این مشکل حل گردد.

گل محمدی در خصوص نبود آزمایشگاه واحد برای دادن تست کرونا توضیح داد: بطور کلی می گویم موضع فدراسیون فوتبال باید قوی باشد و باید قویتر از اینها ظاهرگردد. بعضی دنبال این هستند که ماهیت لیگ و فوتبال را خراب نمایند و دانسته یا ندانسته دارند به فوتبال کشورمان ضربه می زنند. استانداردهای بهداشتی در ایران بالاست و کیت های غیر استانداردی فکر نمی کنم وجود داشته باشد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص نامه فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال برای دریافت تضمین بابت ندریافت اعضای تیم بابت کرونا گفت: کسی می تواند چنین تضمینی بدهد؟ در حرف هایم گفتم رعایت پروتکل های بهداشتی خیلی مهم است. در هر شغلی امکان ابتلا به ویروس بالاست و فوتبال هم یکی از این مشاغل است. چیزی که تعیین است نمی توانیم فوتبال را تعطیل کنیم. در این شرایط باید با این ویروس کنار بیاییم.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با اینکه آیا بازی محبت آمیز شان با نیروی زمینی قطعی شده است یا نه؟ گفت: آنها دیروز تست داده اند و امروز جواب تست آنها می آید. پزشکان دو تیم با هم در ارتباط هستند.

وی راجع به لیست مازاد پرسپولیس در سرانجام فصل مطرح کرد: الان برای این حرف ها زود است. وقت برای صحبت در این باره زیاد است. در جهت قهرمانی پرسپولیس 9 فینال در لیگ برتر در پیش داریم. با تیم هایی که خطر سقوط یا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارند بازی داریم.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10747

به "گل محمدی پاسخ مجیدی را داد، بعضی آقایان دنبال زرنگ بازی هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی پاسخ مجیدی را داد، بعضی آقایان دنبال زرنگ بازی هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید