رویداد بزرگ ایکس باکس خرداد ماه به معرفی بازی های نو می پردازد؛ نمایشی بزرگ از کال آو دیوتی

به گزارش کنفرانس هکا، هر ساله در اواخر بهار یا اوایل تابستان ما شاهد برگزاری رویداد تابستانه ایکس باکس (Xbox Games Showcase) هستیم. در این رویداد مایکروسافت از عناوین مختلفی رونمایی نموده و حتی بازی های محبوب را نیز به روزرسانی می نماید. در کنار آن اخبار مختلفی از بازی و کنسول ها منتشر شده که باعث می گردد این رویداد اهمیت زیادی برای این شرکت داشته باشد.

رویداد بزرگ ایکس باکس خرداد ماه به معرفی بازی های نو می پردازد؛ نمایشی بزرگ از کال آو دیوتی

حال طبق چیزی که اعلام شده مایکروسافت رویداد تابستانه بعدی خود را در اواخر فصل بهار یعنی 20 خرداد (9 ژوئن) برگزار خواهد نمود. این رویداد تمرکز زیادی روی بازی بعدی مجموعه کال آو دیوتی (Call of Duty) خواهد داشت و اینطور که به نظر می رسد مایکروسافت میخواهد از خرید خود نهایت استفاده را بکند.

رویداد تابستانه سال جاری اولین رویداد رسمی این شرکت است که در آن یکی از بازی های اکتیویژن و بلیزارد حضور دارد. در کنار آن مایکروسافت قصت دارد تا یک بازی تازه از گیرز آو وار (Gears of War) رونمایی کند. این مجموعه برای مدت زیادی است که در دنیای گیمینگ حضور فعال نداشته و حال نوبت به آن رسیده است.

در کنار گیرز آو وار و کال آو دیوتی تازه شرکت مایکروسافت میخواهد از بازی های دیگر خود مثل شبیه ساز پرواز 2024، ایوود (Avowed)، ایندیانا جونز (Indiana Jones) و حلقه بزرگ (The Great Circle) اطلاعات بیشتری منتشر کند. مایکروسافت میخواهد تا بازار گیمینگ را با استفاده از بازی های مختلف به دست بگیرد با توجه به روند این شرکت این حرکت کاملاً منطقی به نظر می رسد.

نکته جالب اینجاست که شرکت مایکروسافت در این رویداد تمامی کارت های خود را رو خواهد نمود. به این شکل که حتی قرار است از بسته الحاقی بازی استارفیلد (Starfield) هم رونمایی گردد تا این بازی از همواره گسترده تر بگردد. این بسته الحاقی باعث خواهد شد تا استارفیلد دوباره محبوبیت خود را بدست آورده و تعداد کاربران آن باز هم افزایش پیدا کند.

طبق اطلاعاتی که منتشر شده تاریخ عرضه بسیاری از بازی ها هم معین خواهد شد. برای مثال بازی بعدی کال آو دیوتی در اوایل مهرماه عرضه خواهد شد و بازی شبیه ساز پرواز نیز در ماه آذر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته این تاریخ ها رسمی نیستند و فقط به شکل حدس و گمان به دست رسانه رسیده اند.

با توجه به مواردی که گفته شد سال 2025 میلادی برای مایکروسافت سال بسیار مهمی است. به علت اینکه بسیاری از بازی های این شرکت برای سال 2025 میلادی آماده خواهند شد و در نتیجه مایکروسافت باید تمام کوشش خود را بکند تا در این سال قوی عمل بکند. مخصوصاً اینکه سونی در این مدت عنوان خاصی معرفی نکرده و فرصت برای درخشش مایکروسافت و ایکس باکس به طور کامل محیا است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 17136

به "رویداد بزرگ ایکس باکس خرداد ماه به معرفی بازی های نو می پردازد؛ نمایشی بزرگ از کال آو دیوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد بزرگ ایکس باکس خرداد ماه به معرفی بازی های نو می پردازد؛ نمایشی بزرگ از کال آو دیوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید