رقابت سه تیم برای رسیدن به صدر

به گزارش کنفرانس هکا، هفته چهاردهم لیگ یک در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می گردد و سه تیم طرفدار، مس کرمان و بادران برای رسیدن به صدر کوشش می نمایند.

رقابت سه تیم برای رسیدن به صدر

به گزارش خبرنگاران از فارس، هفت ملاقات ابتدایی هفته چهاردهم لیگ یک روز شنبه برگزار می گردد. در جدول این رقابت ها، دو تیم طرفدار و مس کرمان 24 امتیازی هستند که در رده های اول و دوم قرار دارند.

بعد از آنها نیز 4 تیم دیگر یعنی بادران، فجر شهید سپاسی، شهرداری آستارا و استقلال خوزستان هم از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر هستند. در این هفته نیز فقط سه تیم اول می توانند در رویای صدرنشینی باشند.

تیم طرفدار بعد از شکست دور از انتظار هفته گذشته مقابل گل ریحان، این هفته میزبان شاهین شهرداری بوشهر است.

شاهین برخلاف انتظار، تا اینجای کار خیلی خوب نتیجه نگرفته و در رده دوازدهم است. با این حال، نمی توان گفت حریف آسانی برای صدرنشین خواهد بود.

مس کرمان رده دومی به مصاف تیم رایکای رده سیزدهمی خواهد رفت. مس روی کاغذ کار سختی ندارد اما رایکا تیمی پرکوشش و جنگنده است که راحت تسلیم نخواهد شد.

بادران رده سومی روز یکشنه به مصاف چوکای تالش خواهد رفت. چوکا برای بقا کوشش می نماید ولی بادران در جمع مدعیان حضور دارد.

آرمان گهر تیم رده چهاردهمی میزبان فجرسپاسی است که این روزها خوب نتیجه می گیرد و در مکان چهارم جا خوش نموده است. فجر در فکر بازگشت به لیگ برتر با جوانانش است و آرمان گهر در فکر ماندن در رده های میانی.

شهرداری آستارا که با سرانجام رافت یکی از تیم های شگفتی ساز است، در رده پنجم ایستاده و این هفته به مصاف خیبرخرم آباد رده یازدهمی خواهد رفت. تقابل تیم عبدالله ویسی با سرانجام رافت دیدنی خواهد بود.

استقلال خوزستان به رده ششم جدول سقوط نموده اما می توان به بازگشت این تیم قدیمی و پرطرفدار فوتبال ایران به جمع مدعیان امیدوار بود.

گل ریحان البرز هفته گذشته در کمال ناباوری تیم صدرنشین طرفدار را شکست داد تا به بقا امیدوار گردد. برنده این بازی صعود چند پله ای در جدول خواهد داشت.

پارس جنوبی که بعد از نتایج بسیار خوب ابتدای فصل، اکنون روی نوار ناکامی قدم می زند، این هفته باید با خوشه طلایی ساوه رو به رو گردد. استقلال ملاثانی هم به مصاف تیم پرنوسان قشقایی شیراز خواهد رفت.

ملوان که دیگر نشانی از مدعی بودن را ندارد، در رده نهم جا خوش نموده و این هفته به مصاف تیم قعرنشین خواهد رفت.

اگر ملوان مقابل نود هم امتیاز از دست بدهد، می توان گفت بعید است در این فصل به جمع مدعیان برسد.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12615

به "رقابت سه تیم برای رسیدن به صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت سه تیم برای رسیدن به صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید