راهنمای خرید فرش 1200 شانه برای اتاق پذیرایی

به گزارش کنفرانس هکا، خریداران معمولا اطلاعات تخصصی در خصوص فرش های ماشینی از قبیل طرح فرش تازه 1200 شانه ندارند و احتمالا ممکن است از دوستان یا آشنایان خود شنیده باشند که مدل های متنوعی از فرش با قیمت مناسب در بازار موجود است که می توانند باتوجه با بودجه و سلیقه خود آنها را خریداری نمایند.

راهنمای خرید فرش 1200 شانه برای اتاق پذیرایی

اما اگر واقعا قصد خرید فرش ماشینی باکیفیت و بادوامی را داشته باشید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، انتخاب از بین هزاران مدل مختلف که در فروشگاه های حضوری و اینترنتی وجود دارد می تواند یک چالش واقعی باشد.

هرچند متنوع بودن مدل های فرش ماشینی 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه، دست شما را برای یک انتخاب ایده آل باز می گذارد اما از طرف دیگر بسیاری از فروشندگان، با سو استفاده از دانش ضعیف خریداران، معمولا کوشش می نمایند تا فرش های بی کیفیت و تقلبی را به خریداران بفروشند.

اگر تصمیم گرفتید که یکی از انواع مدل های فرش ماشینی را برای اتاق پذیرایی خود بخرید، خواندن راهنمای به شما یاری می نماید که برترین خرید را داشته باشید.

ویژگی های فرش 1200 شانه برای اتاق پذیرایی

در دنیای امروز به منظور بهبود کیفیت و زیبایی فرش ماشینی، تکنولوژی های نو و مدرنی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر صنعت فرش ماشینی به سمتی حرکت می نماید که جای انواع مختلف فرش دستباف را در خانه ها، آپارتمان ها، هتل ها، مساجد و حتی ادارات را گرفته است.

فرش های 1200 شانه که با فناوری نو بافته می شوند، بسیار زیبا، گرم و مجذوب کننده هستند و از مهمترین ویژگی های آن ها می توان به عایق بودن الیاف آن در برابر حرارت و صدا اشاره نمود.

برای انتخاب برترین فرش 1200 شانه برای اتاق پذیرایی علاوه بر تحقیق درباره تکنولوژی به کار رفته برای بافت آن باید به طراحی و ظاهر فرش ماشینی و ویژگی های مهم دیگری که در ادامه بیان می کنیم، نیز اهمیت بدهید.

ضخامت مناسب برای گرم نگه داشتن منزل

از مهمترین ویژگی های فرش 1200 شانه برای اتاق پذیرایی این است که علاوه بر داشتن مجذوب کنندهیت بصری، ضخامت مناسبی داشته باشد. از انجاییکه که فرش می تواند عایق سرما باشد و برای گرم نگه داشتن کف منزل مورد استفاده قرار می گیرد، هنگام خرید هر مدل فرشی باید به تراکم بافت و ضخامت فرش نیز توجه کنید.

فرش های بدون پرز

از دیگر ویژگی های فرش ماشینی که برای اتاق پذیرایی مناسب باشد، عدم پرزدهی الیاف آن است. مطمئنا شما نمی خواهید فرش اتاق پذیرایی به دلیل پرز دهی، کثیف به نظر برسد یا پرزها به لباس مهمان ها بچسبد و موجب ناراحتی آنها گردد.

فرش ماشینی که با الیاف نامناسب بافته شده باشد، هرچقدر هم طرحی زیبا و مجذوب کننده داشته باشد می تواند مسائل متعددی را برای شما ایجاد کند. از این رو، توصیه می کنیم حتما فرش 1200 شانه ای که از الیاف اکریلیک هیت ست بدون پرزدهی و ضد حساسیت بافته شده را برای اتاق پذیرایی خود بخرید.

طرح و مدل فرش 1200 شانه

انتخاب طرح و مدل فرش کاملا به سلیقه شما و نوع دکوراسیون منزلتان بستگی دارد. فرش های ماشینی در انواع مختلف گرد یا مستطیلی و با ابعاد متنوع 6 متری، 9 متری و 12 متری بافته می شوند و برای بافت آنها نیز طرح های گوناگونی از نقش ترنج کلاسیک گرفته تا وینتیج مدرن، مورد استفاده قرار می گیرد.

چطور برترین فرش ماشینی 1200 شانه را برای اتاق پذیرایی بخریم؟

مهمترین نکته ای که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن دقت کنید، برچسب کارخانه یا علامت مخصوصی است که معمولا پشت هر فرش چسبانده می گردد.

بیشتر فرش های ماشینی که فراوری می شوند دارای برچسب ها و نوارهای مخصوصی هستند که در پشت فرش واقع شده است. این برچسب شامل اطلاعاتی از قبیل موارد زیر است:

  • فراورینماینده،
  • شماره سریال فرش،
  • شانه
  • ابعاد

البته توجه داشته باشید که همواره نباید به آن چه روی برچسب ها نوشته شده است اعتماد کنید زیرا افراد سودجو می توانند به راحتی این برچسب ها را جعل نمایند.

مخصوصا قسمتی که در خصوص توضیح ترکیب محصول نوشته شده است را تغییر می دهند، زیرا که می توانند مواد مصنوعی مقرون به صرفه قیمت را به جای مواد طبیعی باکیفیت بالا به مشتریان بفروشند.

برای اطمینان از خرید فرش 1200 شانه باکیفیت برای اتاق پذیرایی توصیه میکنیم از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید تا از کیفیت بالای محصولاتی که سفارش می دهید، مطمئن باشید.

مزایای خرید آنلاین فرش 1200

خوشبختانه در سال های اخیر، بیشتر فراوری نمایندگان معتبر فرش ماشینی، تمامی محصولات خود را در سایت اینترنتی عرضه نموده اند و امکان خرید آنلاین و مستقیم از آنها وجود دارد.

زمانی که قصد خرید فرش کاشان را دارید باید تحقیقات لازم را در خصوص فروشگاه های معتبر فروش این محصول انجام دهید و سپس اقدام به خرید از یک فروشگاه معتبر کنید تا افراد سودجو فرشهای تقلبی را به شما نفروشند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13921

به "راهنمای خرید فرش 1200 شانه برای اتاق پذیرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید فرش 1200 شانه برای اتاق پذیرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید