در اهواز کجا غذا بخوریم؟

به گزارش کنفرانس هکا، اگر درباره برترین رستوران های اهواز از کسی بپرسیم، مطمئنا آدرس لشگرآباد یا کیانپارس را می دهد. منطقه لشگرآباد و کیانپارس، راسته فلافلی ها و غذافروشی های اهواز و پرجنب وجوش ترین جای شهرند، اما در کدام رستوران های اهواز می توان غذای خوبی خورد؟

در اهواز کجا غذا بخوریم؟

لشگرآباد

سرتا سر این خیابان پر از دکه های فلافلی ست که سمبوسه هم می فروشند. محتویات داخل نان را خودتان پرمی کنید و هر مخلفاتی که می خواهید خودتان داخل نان می گذارید. با نگاه کردن به صف آدم هایی که جلوی دکه ها ایستاده اند و تندتند مشغول پرکردن نان هستند، این طور به نظر می آید که انگار مسابقه ای در جریان است. فلافل های لشگرآباد به ترد و خوشمزه بودنشان معروفند و با سس تندی که رویشان ریخته می گردد لذیذتر هم می شوند.

رستوران هوژان

در اهواز اگر خواستید در جای شیک و تر و تمیزی بنشینید و استیک یا غذاهای ایرانی و جنوبی مثل ماهی شوریده یا حگرددار یا میگو دوپیازه بخورید، می توانید به رستوران هوژان روید. رستوران هوژین غذاهای ایرانی هم دارد، ولی بیشتری ها برای خوردن استیک به اینجا می آیند.

آدرس: کیانپارس، خیابان 21 غربی، فاز دوم بین ایدون و خرداد.

جاهای دیدنی اهواز

کافه رستوران کنجد

یکی از رستوران های اهواز که چند سافهرست بر سر زبان ها افتاده، کافه رستوران کنجد است. تعدادی از میزهای رستوران در داخل و تعدادی از آنها در پیاده رو قرار گرفته اند. در اینجا هم، غذاهایی مثل پاستا و پیتزا و استیک و سالاد سزار پیدا می گردد و هم غذاهایی مثل ماهی و میگو دوپیازه. این رستوران صبحانه هم سرو می نماید، فقط اینکه قیمت ها در اینجا کمی بالاست.

آدرس: کیان پارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی

پیتزا هات

خیابان کیانپارس اهواز پر از رستوران و غذافروشی ست و یکی از رستوران های معروف این خیابان هم، پیتزا هات است. از پیتزا آمریکایی، پیتزا پپرونی، هات داگ و ماشروم برگر این پیتزافروشی تعریف می نمایند.

آدرس: خیابان کیانپارس، یازدهم غربی

راهنمای مراکز خرید اهواز

رزرو کنید: فهرست هتل های شهر اهواز در خبرنگاران تریپ

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12964

به "در اهواز کجا غذا بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اهواز کجا غذا بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید