دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد

به گزارش کنفرانس هکا، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی مهدی سیف برقی، معاون آموزشی دانشگاه الزهرا (س) را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب کرد.

دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی مهدی سیف برقی، معاون آموزشی دانشگاه الزهرا (س) را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب کرد.

در این حکم آمده است: همانگونه که می دانید در بهار هر سال و در دهه سرآمدی آموزش؛ همایش ملی آموزش در سطح ملی، برگزار می شود. لذا با عنایت به برگزاری باشکوه همایش مذکور در چهار سال اخیر در تعدادی از دانشگاه های مطرح کشور (تربیت مدرس، تهران، شهید بهشتی و صنعتی شریف)، بدین وسیله جناب عالی را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش، منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم عنوان شده است: امید است با کوشش مستمر و بهره گیری از تجارب صاحب نظران و استفاده از ظرفیت های دیگر دستگاه های متولی امر آموزش؛ خاصه وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز آموزش و پرورش که تفاهم نامه مشترکی را برای پاسداشت دهه مزبور با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد نمودند، شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر همایش پنجم در اردیبهشت 1399 در دانشگاه الزهرا (س) باشیم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3312

به "دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید