دانشجویان اتحادیه اروپا از انگلیس فراری هستند

به گزارش کنفرانس هکا، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است شمار دانشجویان کشورهای اتحادیه اروپا که در دانشگاه های انگلیس تحصیل می نمایند با بیش از 26 درصد کاهش روبرو بوده است.

دانشجویان اتحادیه اروپا از انگلیس فراری هستند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تایمز هایر اجوکیشن، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است شمار دانشجویان کشورهای اتحادیه اروپا که در دانشگاه های انگلیس تحصیل می نمایند با بیش از 26 درصد کاهش روبرو بوده است.

این آنالیز همچنین نشان داده است، شمار دانشجویان خارجی که عضو کشورهای اتحادیه اروپا نیستند، با افزایش قابل توجهی رو به رو بوده است.

براساس آمار و ارقام موجود، تا انتها سپتامبر سال 2018 بیش از 213 هزار دانشجوی خارجی به قصد تحصیل وارد کشور انگلیس شده اند که این تعداد بالاترین میزان ورود دانشجو از سال 2011 است.

حدود سه چهارم این دانشجویان یعنی بالغ بر 163 هزار نفر آنها از کشورهای خارج از عضو اتحادیه اروپا بوده اند که این میزان 23 درصد بیش از آمار سال گذشته است.

دفتر ملی آمار انگلیس گزارش می دهد، شمار دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا حدود 50 هزار نفر است که به نسبت سال 2017 بیش از 26 درصد کاهش داشته است.

سخنگوی ارشد دانشگاه های انگلیس می گوید: آموزش عالی انگلیس راه زیادی دارد تا به اهداف خود در زمینه پذیرش دانشجویان بین المللی برسد؛ در حال حاضر سیستم آموزشی استرالیا و کانادا در صدر هستند و اگر دولت اقدامی نکند سال ها طول می کشد تا به اهداف خود برسد.

انتهای پیغام/

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2246

به "دانشجویان اتحادیه اروپا از انگلیس فراری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان اتحادیه اروپا از انگلیس فراری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید