خبرنگاران 200 نفر مشکوک به کرونا در خلخال قرنطینه خانگی شدند

به گزارش کنفرانس هکا، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار خلخال گفت: هم اکنون 200 فرد مشکوک به بیماری کرونا در این شهرستان در خانه های خود قرنطینه شده اند.

خبرنگاران 200 نفر مشکوک به کرونا در خلخال قرنطینه خانگی شدند

فریدون بابایی روز سه شنبه در جلسه مدیریت بحران خلخال اضافه کرد: بیشتر این افراد به سمت بهبودی پیش می فرایند و در صورتی که شرایط حاد برایشان پیش آید در بیمارستان بستری خواهند شد که در این راستا امروز 2 نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال منتقل و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتند.

وی بیان نمود: برای گذر ایمن از روزهای سخت این بحران همت و اراده همگانی احتیاج است و انتظار می رود شهفرایندان با ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه سفر و دعوت میهمان در گذر از این بحران مسوولان را کمک نمایند.

وی گفت: در حال حاضر بجز راه ورودی خلخال از سمت مرکز استان و سرچم با نظر شورای تامین و ستاد مدیریت بحران، تمامی راستاهای ورودی به شهرستان با دپوی خاکریز مسدود شده است.

بابایی اضافه کرد: در چند روز گذشته راستاهای کلور- درام، هشجین- درام، ماسوله - ماجولان، فرعی نوکیان به گندم آباد، راه ارتباطی به ماسال و امروز هم راستا خلخال به اسالم در چند نقطه با دپوی خاکریز بطور کامل مسدود شد و امکان تردد در این راستاها به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

او اظهارداشت: در راستا ورودی به شهرستان خلخال در جاده فیروزآباد تقاطع پروچ و خروجی جاده سرچم به سمت هشجین از امروز با استقرار کانکس و تیم بهداشتی و انتظامی محدودیت های ترافیکی و بهداشتی اعمال شده و اجازه ورود مسافر به هیچ وجه داده نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مشخصات افراد بومی ثبت شده و در صورت احتیاج قرنطینه خانگی برای آنها اعمال خواهد شد، همچنین راستا ورودی از سمت گیوی هم توسط خود شهرستان کوثر کنترل شده و اجازه ورود و عبور مسافر داده نخواهد شد.

فرماندار خلخال گفت: با دهیاران روستاها هماهنگی لازم انجام گرفته که در صورت ورود افراد جدید به روستاها که غالبا اهالی بومی یا کارگران فصلی هستند، شرایط قرنطینه خانگی رعایت شده و آخرین شرایط سلامتی آنها چک و در صورت بروز علائم به درمانگاه های روستاها معرفی شده و مشاوره های لازم بصورت تلفنی به آنها ارائه گردد.

بابایی در مورد تامین مایحتاج ضروری مردم در روزهای پیش رو و ایام تعطیلات عید اظهارداشت: خوشبختانه طی جلسات مستمر و منظمی که با اداره صنعت ،معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف خلخال داشته ایم، خود اصناف بازار و کمبودهای بازار را رصد و تامین می نمایند و از این نظر هیچ کمبودی به لحاظ تامین مواد غذایی در این شهرستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آرد و نان این شهرستان نیز به اندازه مصرف و احتیاج مردم تامین می گردد، اضافه کرد: نان مصرفی مردم بصورت روزانه و با رعایت کلیه موارد مربوط به پیشگیری از کرونا پخت و به مقدار کافی در اختیار شهفرایندان قرار می گیرد.

به گفته وی، از لحاظ تامین شوینده ها و مواد ضدعفونی نماینده و ماسک، با کمبودهایی روبرو بودیم که در حال حاضر با آنها در داخل شهرستان ، به زودی قادر خواهیم بود احتیاجهای شهفرایندان را بطور کامل رفع کنیم.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9151

به "خبرنگاران 200 نفر مشکوک به کرونا در خلخال قرنطینه خانگی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 نفر مشکوک به کرونا در خلخال قرنطینه خانگی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید